עוגות הבוקר של "אחוה" – טעמי אפייה ביתית בכל רגע שרוצים!

מאפה בוקר הוא אושר קטן שעוזר לנו להתחיל את היום. הבעיה שכל ההנאה במאפה כזה היא שהוא  הכי טרי שאפשר, כי מאפה בוקר לא טרי מהווה אכזבה לא קטנה.

אבל… בשביל מאפה כזה מישהו צריך לקום מוקדם ולרוץ לקנות במאפייה הקרובה ,או לקום עוד יותר מוקדם ולאפות מהתחלה. לא תמיד פתרון מעשי.

"אחוה" משיקה סדרת עוגות בוקר חדשה באריזה אישית- רוגעלך, מאפה בטעם שוקולד ומאפה קינמון, שהן העוגות הקרובות ביותר לעוגות קונדיטוריה מכיוון שהן עשויות מבצק שמרים נימוח, עשירות במילוי של שוקולד וקינמון  ומרגישות ממש כמו באפייה ביתית.

החלטתי לפתוח קודם כל את האהוב עלי ביותר- הקינמון. עוגה גדולה ורכה יצאה מתוך האריזה והרגישה כאילו נאפתה הבוקר. אפילו לא היה צורך לחמם והופ- ארוחת בוקר פינוקית של שישי.

בימים אלה, כשהדרישה למוצרים מוכנים וקלים לשינוי גבוהה במיוחד- לחיילים או אזרחים, עוגות הבוקר "אחוה" הן עונג צרוף – גם בזכות האריזה האישית ששומרת על הטריות וגם בזכות המאפים שמתאימים גם כארוחה קלה (המלצה שלי- ליד קפה מפנק), כקינוח (פרווה, מתאים לכל סוגי הארוחות!!) וכמובן לאכילה מחוץ לבית או לפינוק למשלוח למי שרוצים.

עוד בונוס מתוק לא פחות- על פי דו"ח של חברת סטורנקסט, פערי המחיר בין "אחוה" לבין המותגים האחרים בתחום הטחינה, חלוה ועוגות ארוזות הוא מעל 20% (!). ב"אחוה" דואגים שהמחיר תמיד יהיה נמוך (בין 2.5 – 3.5 ש"ח בלבד ליחידה) ושווה לכל נפש.

בעקבות המצב הבטחוני, מערכת הביטחון, השלטון המוניציפלי וחברות ההסעדה רוכשים כולם כמויות גדולות של עוגות הבוקר של "אחוה" ורק בחודש אוקטובר הזמנו מעל 700.000 מאפים אישיים.

האריזה היא בת 120 גרם שזו מנה נכבדת של איכות, והכשרות היא של בד"צ העדה החרדית בירושלים.

להשיג ברשתות המזון, המכולות וחנויות הנוחות ברחבי הארץ.

כתיבת תגובה