מתחם THE CUBE מציג – חגיגת הזהב של KLIMT.

גוסטב קלימט– צייר אוסטרי נודע באהבתו לצבעוניות, זהב ודיוקנאות עשירות בפרטים. במתחם "הקיוב" בחולון, בסמוך ל"ימית 2000" ופארק פרס ניתן ללמוד (ולהתפעל!) על יצירתו בתערוכה אימרסיבית בינלאומית שכבר הוצגה במיטב בירות העולם ועכשיו בישראל.

חברת "ארטהאב" שהפיקה בין השאר את תערוכות – וואן גוך, פרידה קאלו, סלבדור דאלי, קלוד מונה, קית' הרינג ועוד, יצרה תערוכה מרתקת המקיפה את כל החושים ביצירותיו של קלימט.

מפרטי מידע על תולדותיו והזרמים האומנותיים שהשפיעו על עבודתו, דרך מנהרת זהב הממחישה את עולמו של קלימט, חדר עבודה בו תלויות רפליקות נאמנות למקור של מיטב יצירותיו, מיצג "הנשיקה" המדגים את טכניקת השכבות בהן יצר מימדים נוספים, מתחם של 360 מעלות של יצירה דיגיטלית נעה שבה מוצגות יצירותיו בצורת חוויה סוחפת, ולאחריה הצופה מוזמן למתחם מציאות מדומה שם יעטה משקפי VR ויצלול למשך עשר דקות למסעו של קלימט ממעצב פנים לעידן הזהב.

התערוכה, כולל חווית הVR מתאימה לכל המשפחה והחוויות השונות מושכות גם ילדים צעירים להכיר עולם עשיר של אמנות.

בסופה של התערוכה מוזמנים הילדים (וגם המבוגרים) לצבוע ולעטר יצירות של קלימט ואז לסרוק את הציורים ולראות כיצד הן מונפשות על קיר ענק.

בימים אלה- לכבוד חנוכה נוספו גם עמדות יצירה וציורים לחג החנוכה, פינת יצירה של סביבוני עץ ועמדות צילום של הילדים עם היצירות.

התערוכה פותחת את שעריה בסופי שבוע- ימי חמישי ושבת בין השעות 10.00 – 19.00, יום שישי בין השעות 9.00 – 15.00.

בחנוכה – בתאריכים 7.12-16.12 פתוחים כל יום.

החל מגיל 3.

מחיר מיוחד למפוני עוטף ישראל 49 שקלים בהצגת תעודת זהות.

מחיר מלא: 149 ₪.

מחיר מכירה מוקדמת: 119 ₪

חבילה משפחתית לארבעה אנשים: 409 ₪

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים- באתר.

יש לתאם יום ושעה טרם הגעה לתערוכה דרך אתר מכירת הכרטיסים.

(התערוכה נפתחת בכפוף ובהתאם להנחיות פיקוד העורף. מרחב מוגן בסמיכות לתערוכה בזמן הגעה מספיק לפי ההנחיות).

כתיבת תגובה