פסטיבל הקוקטיילים הגדול 2023- בסוכה של "האלכימאי".

השבוע התקיים באולם "איסט" בתל אביב פסטיבל הקוקטיילים הגדול של "האלכימאי" בשיתוף עם חברת "הכרם". אירוע אלכוהולי צבעוני שריכז 16 ברים אקסלוסיביים שהגישו מעל עשרים קוקטיילים מיוחדים וקלאסיים במגוון צורות הכנה ובחוויה לכל החושים.

מותגים בינלאומיים במגוון ענק- וויסקי מנקי שולדר, ברבן ג'ים בים, ג'ין הנדריקס, ג'ין ויטלי ניל, וודקה עלית, טקילה רוסטר רוחו, יגרמייסטר, קואנטרו, אמרטו דיסרונו, לימונצ'לו וילה מסה, שולבו עם תמציות, עשבי תיבול, קפה, שוקולד וגלידה, לכוסות גדולות ומרהיבות.

בכל אחד מהדוכנים ניתן היה לקבל הסברים ולחוות הכנת קוקטיילים מסוגים שונים, בטעמים וניחוחות מרתקים לצד מתחם קולינריה ושוקולד, חווית DETOX, בר סיגרים, סדנאות מיקסולוגיה וגן התבלינים הסודי של האלכימאי, ועמדת תקליטנים שהלהיבו את האווירה.

בין הקוקטיילים המעניינים שהוגשו היו "אספרסו מרטיני" של "לוואצה", גירסה חדשנית לג'ין אנד טוניק מעוטר בעשבי תיבול ב"תומאס הנרי", "וילה מסה" שהציגו את "הקוקטייל הטוב ביותר בעולם נקודה לא נתון לוויכוח" של למונצ'לו, פירות הדר ובלו קירסאו, "הנדריקס" שליהטטו עם ברנר, "מאנקי שולדר" שהפכו את קוקטייל הוויסקי שלהם לחוויית עשן מתקתק, גלידת לימון של "ארטה" הפכה להפתעה איטלקית בכוס, ואלופי השוקולד של "מידאס" שיצרו שיקוי שוקולד מהפנט ומעקצץ.

בין לבין הסתובבו שחקנים שחילקו שרשרות פרחים והעיפו בועות סבון צבעוניות להשלמת האווירה החגיגית לצד מופעי פירוטכניקה והפתעות שונות.

יש לציין שהכוסות שבהם נמזגו הקוקטיילים היו גדולות- 150 מ"ל כך שהכמויות היו נדיבות מאד, והן נשטפו בעמדות שטיפה ייחודיות בין משקה למשקה ונותרו כמזכרת בידי החוגגים.

בסוף כל יום נערכה מסיבה סוערת ומלהיבה.

האחראים לכל זה הם כאמור אנשי "האלכימאי"- בר בלב שוק הפשפשים המגיש קוקטיילים בטעמים אקזוטיים בפרזנטציה מיוחדת במינה.  "האלכימאי" מתמחים בסדנאות קוקטיילים ואירועי קוקטיילים, כמו גם מותג מארזי קוקטיילים מצליח וחברת ייעוץ מיקסולוגית הגדולה בישראל.

"האלכימאי" הפיקו מעל ל10 פסטיבלים במהלך השנים האחרונות הכוללים פסטיבלי קוקטיילים, פסטיבלי יין, בירה, אוכל ומוסיקה בינלאומיים.

כתיבת תגובה