אוהב מתנות – יחיה טוב.

באחד הפוסטים הקודמים סיקרתי מסעדה שאליה הלכנו כדי לחגוג את יום ההולדת של ת'.

במסגרת חגיגות יום הולדת יש תמיד מתנות, ולי ולת' יש מנהג קבוע- רשימת משאלות. במסגרת הרשימה כל אחת בסמוך יום הולדתה, מרכיבה רשימה של מתנות שהיתה רוצה לקבל, והשניה בוחרת מתוכה מה לתת, כך שזה גם חוסך מתנות לא רצויות או מיותרות, וגם מכיל גורם הפתעה. הענין הוא שהרשימה הזו נשלחת לכמה אנשים ואז מתחילים הטלפונים של "מה את קונה לה?" כדי שלא יהיו כפילויות.

במקרים אחרים, שבהם אין רשימות כאלה, תמיד יהיה בעל שמחה שיצטרך להתרוצץ אחר כך בין חנויות שונות כדי להחליף, לקבל זיכויים שלא תמיד מתאימים לו ושהרבה פעמים נשארים בארנק עד שפג התוקף שלהם, או במקרה ה"פולני" יותר, למחזר מתנה שגם המקבל שלה לא תמיד חפץ בה.

אתר GIFTLIST בא לפתור בדיוק את הבעיה הזו. יש הרבה אתרי מתנות מיוחדות וגימיקים ברשת, אבל הרעיון ב"גיפטליסט" הוא הנוחות. איך זה עובד?

בעל השמחה נכנס לאתר ומרכיב לו רשימה של מה שהוא היה רוצה לקבל, בכל מני מחירים. אחר כך הוא מפרסם את הרשימה בין מי שמתכוון להגיע לאירוע עם מתנה, והמוזמנים יכולים לבחור מה לתת מתוך הרשימה כרצונם וכתקציבם. ברגע שמשהו נרכש, הוא מטושטש מהרשימה כך שאין כפילויות.

בצורה כזו גם בעל השמחה מקבל מה שהוא רוצה, גם האורחים לא צריכים לתהות מה להביא (וכמעט לכל בחורה שאני מכירה יש אוסף אדיר של קרם גוף ונרות ריחניים בגלל אורחים שלא ידעו מה להביא) וכמובן ללא התרוצצויות אלא דרך האינטרנט, והכי יפה- אם יש מתנה יקרה, אפשר לחלקה בין כמה אורחים , והכל, דרך האתר!.

 את השירות האחרון – חלוקה בין כמה חברים למתנה יקרה יותר, אפשר לנהל גם אם בעל השמחה לא ערך רשימה, אלא פשוט דרך האתר, כשבמקום שמישהו אחד מהאורחים יתחיל להיות מנהל החשבונות של כל החבורה, יש מקום אחד שאליו כולם יכולים להכנס ולתאם כמה כל אחד נותן.

 כל השירותים הם כמובן חינם. באתר גם אפשרות לרכוש כרטיס מתנה של "גיפטליסט" כדי שמקבל הכרטיס יוכל לבחור לעצמו מה לקחת בסכום הכרטיס. המחירים באתר הם מחירי שוק.

 בעבר כבר היו נסיונות לעשות שירות כזה, למשל בחנות מתנות לחתונה, כשהחתן והכלה יכלו ליצור רשימה של בקשות, אבל אז המבחר היה מוגבל מאד, ורק לאותה החנות. זאת לעומת "גיפטליסט" שבה יש מגוון ענק של מתנות שמחולקות לפי קטגוריות כמו "חתונה" "יום הולדת" "לידה" "מתנות לנשים/ גברים" ועוד, והכל מגיע בידי השליח של "גיפטליסט" הישר לבית החוגג.

 אחת המתנות המבוקשות באתר "גיפטליסט" היא חבילות קאפקייקס במגוון הרכבים, טעמים ומחירים, ובמסגרת ההכרות עם אתר "גיפטליסט" הוזמנו, חבורת בנות רועשת, לסדנת קאפקייקס של דניאל, בעלת "I LOVE CUPCAKES" בתל אביב, שהפכה את השולחן שלנו לערימה מתוקה של קפקייקס, ציפויים שונים, וקישוטים בשלל צורות, צבעים וטעמים, שהכניסה לאטרף את המשתתפות. שאגות "איפה השוקולד" ו"תפסיקו לאכול את הקישוטים!" רעמו בחדר ובסוף יצאו לנו יצירות מתוקות, מקסימות וקלילות. מעבר לקפקייקס שניתן לרכוש דרך "גיפטליסט" וכמובן גם בחנות ברחוב בן יהודה בתל אביב, יש גם סדנאות קפקייקס ומשלוחים של האוצרות המתוקים האלו, בשלל גדלים.

כתובת אתר "גיפטליסט" –

http://www.giftlist.co.il/

כתובת "I LOVE CUPCAKES"

http://www.ilovecupcakes.co.ll/

כתיבת תגובה