שטראוס + – קניות עם בונוס

רשימת קניות לסופרמרקט היא "מאסט" בעידן שבו כבר לא סומכים על הזיכרון, כי לחזור הביתה עם שש חבילות פסטה ולגלות שיש לנו עוד עשר בבית, ומצד שני לא הבאנו את החלב שנגמר, זה ממש לא כיף.

אז כולנו רושמים על פתקים או מעבירים בקשות בווטסאפ, ובסוף תמיד משהו מתפספס, שלא לדבר על קניות לא מבוקרות ויקרות כשהולכים על "נראה מה יש על המדף". ישנן אפליקציות שונות שמסייעות לנו ברשימות, וכשצריך לבחור אחת שתעזור לנו לעשות את הקניות ביעילות, צריך לבדוק מה הערכים המוספים שאנו מקבלים מעבר לניהול רשימת קניות.

וכך הכרתי את "שטראוס +"  – האפליקציה החדשה לאייפון ואנדרוייד  ובקרוב גם באתר. ההתקנה מהירה ופשוטה, ההתמצאות עוד יותר פשוטה, ומה יש שם? חווית קניה מקיפה.

מה הכוונה?

קודם כל, ניהול הרשימה, כשאפשר לבחור מתוך "מלאי" ולסמן מה רוצים לקנות, (והמלאי הזה כולל כל מה שיש בכל רשתות השיווק), אפשר ליצור קבוצה משפחתית בה כל אחד יכול להוסיף לאותה רשימה מה שהוא צריך ומה שנגמר, אפשר למחוק מהרשימה כשלקחנו את המוצר מהמדף ולדעת מה עוד חסר, אפשר לשמור רשימות קבועות ועוד.

אבל זה רק קצה הקרחון-  כי יש גם סעיף מתכונים שבו הצעות שונות שאפשר להעזר בהן, וגם כשבוחרים מתכון, ליצור מיד את רשימת הקניות הנדרשת, וגם- וזה השוס – מתנות, ולא סתם מתנות- מתנות שוות במיוחד.

ואיך מקבלים מתנות? עורכים את הקניה השבועית כרגיל, עם כל המצרכים שצריך, וכל פעם שקונים מוצר ששייך ל"שטראוס" (או לחברות הנוספות שלה כמו "עלית" , "יד מרדכי", "סלטי אחלה", "יוטבתה" ) צוברים 100 נקודות. כשמגיעים ל5000 נקודות כבר ניתן לבחור חבילת שי מתנה.  איך צוברים את הנקודות? באפליקציה ישנה פונקציה של "צלם חשבונית". פשוט מצלמים את חשבונית הקניה, ואנשי "שטראוס" כבר עוברים עליה ומזכים בנקודות.

(בתמונה למעלה- אני עורכת קניות ב"מגה" בעזרת האפליקציה עבור "לקט ישראל". כל מוצר של "שטראוס" והמותגים שלה, מזכה אותי בנקודות שנצברות למתנות).

חבילות שי מגיעות עם שליח הביתה, והן מכילות מכל טוב (שווי החבילה הנמוך ביותר הוא כ80 שקלים והן יכולות להגיע גם לכמה מאות) .

כך לדוגמא חבילת "ראש השנה" כללה בונבוניירה גדולה של "ספלנדיד" בשלושה טעמים, סוכריות דבש, בראוניז שוקולד דבש, צנצנת דבש, בקבוק מיץ ליים לקוקטילים וסלטים, חומץ בלסמי איכותי, רוטב שזיפים מיוחד וכמובן שמן זית משובח.

ניתן לבחור באיזה סגנון של חבילה מעוניינים- מחבילות שכוללות יותר דברים לילדים, דרך חבילות "בריאות" או לפי חגים וכך הלאה, בהתאמה למספר הנקודות שנצברו, ושממש קל לצבור כי מבחר המוצרים של  "שטראוס" כל כך גדול, שבלי לשים לב, עם הקניה הרגילה של הבית, כבר צוברים נקודות ומתנות.

במסגרת ההשקה של האפליקציה, השתמשנו בה לקניות עבור "לקט ישראל" וכך גם אנחנו הרווחנו את הנקודות כשבחרנו במוצרים של "שטראוס" והחברות הנוספות שלה, וגם שימחנו משפחות לקראת השנה החדשה.

את האפליקציה ניתן להוריד כאן (ובקלות מכל אפסטור).

 

 

2 מחשבות על “שטראוס + – קניות עם בונוס

כתיבת תגובה