פוסט אורח- איך זה בשניר?

זוכרים את חברתי דנה? אז הפעם היא בטיול כייפי במיוחד- ואלה החוויות שלה! –

רצית את היער השחור בגרמניה קיבלתי נופש בוטיק בשניר עם  ניחוח הבניאס ממרפסת החדר   מאת :דנה פינבלט אדרי

 

 אני "חופרת" לבעלי כבר מאוגוסט – חייבים חופשה משפחתית .

מלא חברות שלי נסעו עם המשפחה ליער השחור. חופשה אידיאלית, יער, בקתות מפנקות, פארקים ענקיים לילדים, אוכל טוב . חופשה גם יחסית זולה "מכרתי "לו. הארץ יעלה לנו יותר…

 

וההוא נתן לי "אור ירוק". אבל לא באוגוסט." בואי נסע באוקטובר יש רק 6 ימי עבודה זה חודש חופש וגם  יישבר קצת החום האוגוסטי הבלתי נסבל הזה" אמר

הגיע אוקטובר ועוד לא עשינו בירורים לדילים שווים

"..תתקשרי מחר לתמיר הסוכן מאופקים.." הוא מזכיר לי תבקשי הצעת מחיר כולל רכב, אמרו לי ששווה להזמין רכב כבר מהארץ..". יפה מאד, מצד מישהו שמטרפד לי את כל חלומות החופשות המשפחתיות בחו"ל זה כבר שנים רבות.

אני מתקשרת:  " היי תמיר… כן כן, טסים הפעם זה בטוח..  תגיד,מה אתה אומר על היער השחור …שווה הא?". "שווה בטח שווה " הוא מפטיר.

אני עסוק בטירוף שלחי לי תאריכים ואני חוזר אלייך עם הצעה למייל….

סבבה אי מתרגשת ואורזת בראש שלי מזוודה לחופשה ביער עם הפלדיום הישנות מהבוידם…

אחרי שעה אני מקבלת מייל

6300 אירו ל-7 לילות. לא כולל רכב… ודלק .. וארוחות… ובלתי צפויות..

הלם!!!

"מה נסגר עכשיו?"

"אין מה לעשות הטיסות הן בשיא כל כרטיס בסביבות 1500 דולר…" הוא מסביר את תאוריות השוק החופשי.

אני מחזירה מהר בדמיוני את נעלי הפלדיום למעלה ורואה את הילדים שלי  שוב רואים "בוב ספוג" ברצף, כמו בטטות ספה וחופרים לי כל אוקטובר בין צום לארוחה.. ובין בריכה לסבתא….

מה עושים?…

מתקשרת לסתיו  חברתי. היא יודעת לתת פתרונות קסם במצבים כאלה ומיד מקבלת מידע אקמולי עזרה ראשונה.

"יש לי משו פגז בשבילך, אומנם לא חופשה של שבוע אבל תעשי לך כמה כאלה "קטנות" ותרגישי בשוויץ.."

"נו…" אני מסתקרנת . והיא שולחת לי את הלינק הזה שניר אירוח בוטיק

אני נכנסת.  נו טוב, מה היא סותמת לי ת'פה עם צימר בצפון?

"לא.." היא אומרת לי ".. זה לא מה שחשבת, זה צימר שווה עם נוף מדהים דקה מהבניאס שתי דקות מאגמון החול ולא עם ארוחת בוקר גלילית לחדר. זה בא עם ארוחת בוקר צפונבונית במסעדה כמו בברסרי מינימום.."

טוב זורמת… מתקשרת.. מזמינה… מיסי הנמל ליער השחור היו עולים לי יותר מלילה בשניראז מה יש לי להתלבט.

קובעת לסופ"ש הזה! 

אורזת שלוש מפלצות תובעניות ואת בעלי ו..היי הג'יפ נוסעים לצפון. מה צפון . הכי צפון שיש!!את קריית שמונה עברנו ועוד המשכנו לנסוע.

"אתם רואים ילדים.." אני אומרת "תראו איזה נופים יש לנו פה בישראל. לא צריך לטוס בשביל לקבל אלפים של שוויץ.."  בטח לא באוקטובר.

שעתיים ומשהו …הגענו לקיבוץ שניר. בקבלה חיכתה לנו שחף המקסימה שעשתה לילדים שלי סיור ב"קלאב קאר" (מילה חדשה לרכב גוף באגי שלמדתי שם) כבר "קנתה" את הילדים ששמחו לעשות סיור חינם בקיבוץ.

היא נתנה לי מפתח ושלחה אותי לחדר 20.

קיבלנו חדר משפחתי שנשפך למתחם הדשא שמקשר בין כל הבקתות שלהם.  החדר נעים  נקי מאובזר.  בעלי  מגלה בחצר צמחי תבלין וממהר לעשות לי תה גלילי טבעי.

אני  מושכת את הזמן בבריכה השווה של הקיבוץ  ומרעיבה את הילדים ככה טוב ,טוב לפני ארוחת הערב האינטימית במסעדת "אדמה" בקיבוץ.

"יאללה  מקלחות .." אני זועקת לחלל הבריכה "תכף  ארוחת ערב". אני מורעבת. האוויר הגלילי הזה עושה לי תיאבון בריא.

בעלי זורק את הילדים לג'קוזי בחדר שלנו והם  מרגישים עם הזרמים כמו בלונה גל בטבריה.

מרחק של 2 צעדים ימינה ושמאלה בשבילי הקיבוץ  והגענו ל"אדמה". כן ככה ממש ליד גן המשחקים ,נמצאת מסעדה פרטית לאורחי הצימרים בניהול השף מתן מרגלית

תראו לבד את התמונות ותבינו איזה הקלה לראות מסעדה כזו שאת ממש רעבה…

ישבתי  מנהלות הצימר ארי ארוחת ליל שישי והעברנו  המלצות לתוכניות למחר בבוקר. "אין מצב שאת לא עושה מסלול בבניאס… זה פה מעבר לשער.."  היא אומרת בפקודה. ואני מריצה בראש את התוכניות למחר.

אחת מהאורחות שפגשתי בעמדת הקפה, אמרה לי שחייבים לקחת "קלאב קאר" (עוד פעם המילה הזו..)  לאגמון החולה ולעשות את המסלול עם הילדים.

גם הילדים שלי באו אליי עם הצעה שקיבלו מילד מהצימר לידינו, שההורים שלו לוקחים אותו לסדנת שוקולד בקיבוץ דפנה הסמוך. בקיצור, יש תכנית מלאה למחר- אני רגועה.

 

נקום מחר בבוקר לג'חנון  חם בפה נאכל אותו עם רסק נאכל מכל הלב

 

נכין סנדוויצ'ים חרישית לדרך ונצא לבניאס.  לוחצים על השלט האישי שקיבלנו שער ברזל נפתח. השער עוד לא נסגר ואנו בכניסה למסלול הבניאס. אמיתי? כן אמיתי?

מסלול מקסים ונעים ולא חם לי. הילדים נושמים את אויר המפל… איזה כיף שעה בלי טבלטים…

 

בעלי רוצה להתפנק לבד בבריכה. זורקת אותו בקיבוץ ונותנת לו שעה של חירות בעוד אני דוהרת עם הג'יפ מלא הילדים לקיבוץ דפנה הסמוך, לבקר במוזיאון השוקולד.

יש שם הפעלה של 45 ד' לילדים. זמן מעולה לקפוץ לבית קפה מקומי ולשתות שם אספרסו ממכונה לא כשרה לשבת …

דוגרי למרות שזה ממש לא קניון רמת אביב הצלחתי לעשות שופינג אופנה מהיר בחנות מעצבים שם ליד הקפה.. יעילה כבר אמרתי?..

 

זהו !! נגמר השוקולד… קיבלתי שלושה ילדים מרוחים היטב בניחוח וניל

חזרנו לאסוף את אבא מהבריכה …  חייבים לנצל את שעות האור שנשארו לטיול באגמון החולה. זו עונת הנדידה כך סיפרו לנו יודעי דבר מקומיים.

הגענו לקראת 17:00.

כיהודייה טובה, ביקשתי הנחה להשכרת הקלאב קאר  "יאללה אנחנו סוגרים אצלכם את היום. פרגני במשו .." אני אומרת לקופאית.  "ת'כלס " היא אומרת:  "…את צריכה לשלם לי יותר .. אלו השעות הכי יפות באגמון .." אמרה ותיקתקה  10% הנחה בקופה.

הסיור היה מענג מהנה וקריר. יש עמדות תצפית בדרך עם מדריכים שמכוונים לנו טלסקופ. הילדים היו מרותקים!

 

18:30 רעבים . מה יש פה לאכול?  דוהרים לכביש 90 בהמלצת צוות החולה וסוגרים עם המבורגרים מבקר הצפון.

 

המפלצות הרעשניות שלי משתתקות על המושב האחורי בג'יפ ונרדמות. אני שמה רדיו ישראלי, משעינה את הכיסא אחורה ,מעלה תמונות לפייס בזמן שבעלי קורע את כביש 6 בדרך לתל אביב!!!

 

ולגבי היער השחור… אני רק מחכה שמחירי הטיסות יירדו קצת…

 

 

 

 

 פרטים:

שניר אירוח בוטיק   04-6952508   04-6952403   tayarut@kbsnir.org.il

https://www.snirsuites.co.il/

 

כתיבת תגובה

