כללית אסתטיקה- עכשיו אצלך בבית.

אם נכנסים לרשת פארם כלשהי, מסתחררים- שפע עצום של מוצרים לטיפוח העור, וכולם מבטיחים הבטחות רבות. כיצד נדע איך לבחור?

כאן נכנסים לתמונה רופאי "כללית אסתטיקה" – שפיתחו קו מוצרים דרמו-קוסמטיים לטיפול וטיפוח העור. במשך שנים ארוכות המוצרים פותחו ונוסו ועכשיו הם מגיעים סוף סוף למדפים:

במה בדיוק מדובר? 19 מוצרי סופר פרימיום שפותחו במיוחד על ידי "נאוטק" והם מכילים הרכבים פעילים בתחום האנטי אייג'ינג  ותחומים רבים נוספים כדי לענות על טווח רחב מאד של צרכים . המוצרים מיועדים הן למי שעושה טיפולים אסתטיים והן לקהל הרחב לשימוש יומי.

אני קיבלתי להתנסות:

סרום לחות מרוכז ללא פרבניים – שמיועד לכל סוגי העור –  תמצית מרוכזת של חומצה הילרונית ותשלובות מעצימות לחות , שמקנה לעור חיוניות, גמישות ומראה בריא וקורן לאורך כל שעות היום. מסייע בהפחתת מראה קמטוטים ובטיפול במצבי יובש בעור. מצוין לשימוש בפני עצמו וכתמצית עתירת לחויות מתחת לקרם יום/לילה. (לשימוש בוקר וערב, לעסות עד לספיגה. מכיל חומצה הילרונית, קומפלקס לחות, תמצית קקטוס שעשירה בפלבנואידים, ויטמינים, נוגדי חימצון ומינרלים וויטמין אי).

תחליב לאחר גילוח – כי דואגים גם לגברים- אפטרשייב עם הפלוס המיוחד (מתאים לכל סוגי העור), מרענן, מרגיע, מחטא, ומקנה מגוון תועלות חיוניות לעור. מעניק לעור לחות קלילה ונעימה הנספגת במהירות, מרכך ומעדן את העור, מסייע במניעת יובש, שומר על גמישות העור ועשיר בנוגדי חימצון המגינים מפני הזדקנות מוקדמת. (למרוח כמות קטנה ולעסות- כולל תשלובת זרעי אגוזים מאזור גרנובל באלפים הצרפתיים שכוללים שפע של וויטמינים וחומרים שמהדקים וממצקים את העור, תמציות אלוורה, קמומיל וקלנדולה להרגעת העור והעלמת אדמומיות, סקוולן שמופק משמן זית ומעניק הגנה והזנה, גליצרין ששומר על הלחות ושעוות דבורים האנטיספטית שגם מרכבת את העור.)

קרם עיניים סקין פרפקטור – קרם עוצמתי המעניק טיפול מקיף ומרוכז לאזור העיניים העדין, הנוטה להתקמט במהירות ולהסגיר את הגיל. מבוסס על טכנולוגיות חדשניות ומתמקד בהפחתת מראה קמטוטים והקניית מראה בהיר ומואר. מסייע בהתמודדות העור עם נזקים סביבתיים ורדיקלים חופשיים. (יש למרוח בוקר וערב על עור נקי בתנועות טפיחה עדינות- מכיל חמאת שיאה, חומצה הילרונית, קומפלקס לחות משולב שהוא תשלובת ייחודית ששומרת  על לחות העור ומונעת את אידוייה, ארגרילין- תשלובת שמדמה בוטוקס, תמצית תה לבן, שמן רוז היפ שמכיל למעלה מ80% חומצות שומן חיוניות וויטמין אי.)

המסקנות שלי הן:

את הסרום מרחתי מתחת לקרם הלחות בבוקר, ובמקום קרם לילה בערב. המריחה היתה קלה, נדרשת כמות קטנה בלבד והתחושה היא של "רוויה"- כאילו עור שרק חיכה להרגיש את הסרום, ושותה אותו בצימאון. הריח עדין כך שלמי שלא רוצה ריחות שנשארים, זה מצוין. החומר נספג במהירות, כשהלכתי לישון כמה דקות אחר כך, זה כבר לא הורגש וכמובן לא נמרח על הכרית. מצאתי שבאיפור אני זקוקה לפחות מייקאפ (אני שמה על כל הפנים כולן כמות של חצי ציפורן של האצבע הקטנה).

קרם העיניים הגיע לי בדיוק בזמן כי אני מקפידה מאד על אזור ה"רגלי עורב" (שבנתיים תודה לאל אין לי, ואני מנסה למנוע בכל מחיר). מדובר באזור עדין מאד שמגיע מהר מאד לבוטוקס ואני מנסה לדחות זאת ככל האפשר. אני מקפידה על קרמי עינים, ושמחתי לגלות את כל התכונות הטובות שיש בקרם, שירחיקו ממני את המזרק.

לגבי תחליב הגילוח- לפני שאתן את רשות הדיבור לגבר שאיתי, אני חייבת לציין את הריח של בושם עדין ופרחוני אך גברי.  הוא ציין שהקרם נספג במהירות, מלטף את העור והוא ציין שהוא מרגיש הקלה ביבשושיות שאחרי גילוח, ונדמה לי שגם תפסתי אותו מלטף לעצמו את הלחי פעם או פעמיים ונהנה מתחושת העור המלוחח.

ולמי מתאימים המוצרים? למי שרוצה לטפל ב: (קחו נשימה- זה יהיה ארוך)-

למי שמשתמשים בקרם יום ולילה, למי שצריך סרום ייעודי ללחות מרוכזת שתיתן נפח והזנה, למי שרוצה לעשות פילינג או מעוניינים במסכה לניקוי עמוק וליטוש פני העור, למי שרוצים לטפל בעור העדין שסביב העיניים , למי שצריך מענה לעור שמן או לנטיה לפצעונים, למי שרוצה להגן על עורו באמצעות קרם הגנה בטכנולוגיית פנינים ייחודית ולמי שנלחמים בהזדקנות העור וסימני גיל, וכאן עוד לא הזכרנו את מוצרי הטיפול בגוף כמו קרם גוף  , קרם לטיפול פגיעות חיצוניות בעור באמצעות ריכוך צלקות, וטיפול בצריבות, חריכות, עקיצות, גרויים וכו', קרם ידיים ורגליים – שניהם טיפוליים ועשירים ובנוסף- גם כאן, מכיוון שעורו של הגבר שונה מעור האישה- גרם גוף טיפולי עשיר המותאם לגברים.

אם קראתם את הפיסקה האחרונה הגעתם למסקנה שאין מי שלא צריך מוצר אחד או יותר מהסידרה.

מה שיפה בה הוא השילוב בין הצד הרפואי טיפולי (שמגיע ממומחיותם של רופאי כללית אסתטיקה שיודעים מה הלקוחות שמגיעים אליהם לטיפולים צריכים) לבין הצד של הטיפוח .

אני לא אכנס להסברים מדעיים מפורטים מדי אבל רק להזכיר שבין האוצרות שנמצאים במוצרים הם הפפטידים- אותם רכיבים אנטי אייג'ינג חדשניים וחזקים שמעודדים התחדשות העור, תשלובות מדמות בוטוקוס לעור מתוח ומוצק, חומצה הילרונית שתורמת את הלחות, הנפח והרכות לעור, וויטמינים, פרוטאינים, פוליפנולים ועוד הרבה שנגמרים ב"ים" ומסייעים בשמירה על העור מפני פגעי הסביבה שגורמים להזדקנות.

אני בטוחה שסדרת המוצרים של "כללית אסתטיקה "תשתלב מצוין בשגרת הטיפוח שלי, שבגילי המופלג (בוא נגיד שיכלתי להיות אחותה הגדולה של בר רפאלי) כוללת כחובה ניקוי עור בעזרת תרחיץ פילינג עדין, טיפול דו שבועי של פילינג להסרת התאים המתים, טיפול שבועי של מסיכת ניקוי עמוק שלא להאמין כמה שמרעננת לי את ההרגשה (וכן, את כל הטיפולים האלה אני עושה בשבתות, כשיש לי קצת זמן לנשום, וזה סוג של "ספא" פרטי מפנק), סרום לחות מתחת לקרם היום שהוא מאסט בשבילי , ביחד עם קרם עיניים כי אני מעוניינת לדחות את הבוטוקס שם כמה שאפשר, וכמובן- והכי חשוב שלא יוצאים מהבית- גם בחורף – בלי קרם הגנה לעור הפנים, כי פגמנטציה ופגמי עור זה ממש לא חמוד.

המוצרים מיוצרים בישראל ולא נוסו על בעלי חיים.

המוצרים משווקים כמובן במרפאות "כללית אסתטיקה " וגם ברשת ניו-פארם.

 

כתיבת תגובה

