הכבשה שושנה הולכת חלק

שיער חלק תמיד נתפס כאלגנטי יותר, זו גם הסיבה שהרבה דמויות מפורסמות שמשדרגות סטטוס, נניח משדרנית טלוויזיה לחברת כנסת, בלי להגיד שמות , מישהי שטל פרידמן עשה עליה בוכתה, הן תמיד מחליקות את השיער.

בילדותי היו בכיתה הילדות האלה עם השיער החלק "מקלות" שניערו את הראש ככה באגביות והחליקו את האצבעות בתנועות כאלה בשיער, רק בשביל שיפול עוד דקה לאותו המקום, והן היו יפות כל כך.

שלא לדבר על לאסוף את השיער, התברכתי בשיער גלי עד גבה-גלי, ובעוד חברותי יצרו קוקו אלגנטי בסגנון בר רפאלי, הקוקו שלי תמיד היה בצורת משולש, כי התלתלים התפרעו הצידה וכל כולי נראתי כמו פירמידה.

הפתרון של "לעשות פן" לא היה כל כך מעשי בגלל הזמן שהוא דורש, וגם אי הנוחות של להחזיק מכשיר כבד בצד אחד ומברשת בצד השני ולנסות לעשות הכל בכל הכיוונים. בתקופה הקצרה שהיה לי שיער קצר, שהיה מחייב שיהיה חלק ,כי אחרת הוא נראה כמו זעזוע מוח צהוב, בן הזוג למד לעשות לי פנים (ונעשה מומחה אחרי ששרף לי לא אחת את הצוואר והאזניים).

על "דפני" – המברשת המחליקה שגורמת לנו להגיד "איך לא חשבנו על זה קודם"  שמעתי לא מזמן, ושמחתי כשיצא לי להתנסות בה. כאחת עם שתי ידיים שמאליות , גיליתי שגם אני יכולה להפיק שיער חלק בחמש דקות עבודה ומינימום מאמץ.

וזה הלך ככה- כמו בכל מסלסל שיער למשל, צריך בסך הכל לחבר לחשמל (ויש חוט מספיק ארוך) ולחכות שהאור האדום המהבהב יתחלף לירוק סטטי וזהו – אנחנו מוכנים (ולא, אל תבדקו על היד, תאמינו לי ,זה חם).

כל מה שנשאר זה להעביר את המברשת בתנועות סירוק מענגות (ובסך הכל כולנו אוהבים הברשות בשיער) והכי חשוב- לאט, כדי שהמברשת תוכל לעשות את העבודה שלה. אני העדפתי למתוח את השיער ביד הפנויה כדי שהזיפים של המברשת ייכנסו כמה שיותר עמוק בשיער . חמש דקות על השעון והפכתי מכבשה למפל של שיער חלק, ומה שהכי יפה, בגלל שהשיער חלק, הוא גם נראה ארוך יותר! .

את שארית הערב ביליתי ב"להתלונן" על כך שמרוב שהשיער חלק, הגומיה הרגילה שלי פשוט מחליקה ממנו.

למעלה – לפני, למטה אחרי – וזה רק אחרי נסיון ראשון. אני מאמינה שכשאהיה יותר מומחית, התוצאות יהיו עוד יותר מגניבות.

חשוב להדגיש- יש להשתמש ב"דפני" רק על שיער יבש וללא כל ספרי או סרום או חומרים אחרים.

בתמונות אפשר לראות את ה"לפני " וה"אחרי" ובמיוחד בשביל הקוראות המקסימות שלי, עשיתי סרטון (מהמם, איכותי ובהחלט מועמד לפרס האוסקר על בימוי והפקה בקטגוריית הריאליטי) – והנה :

ועכשיו במבצע מיוחד לקוראותי היקרות- השגתי לכן הנחה מיוחדת – כל שצריך לעשות הוא להכנס לאתר – ל www.look.co.il  ולהקיש את הקוד  LookD333 וזהו – יש הנחה אדירה של 100 שקלים, ככה בשבילכן במיוחד.

טלפון מרכז הזמנות הוא  03-5737573  וניתן להשיג גם בחנות קרמניצקי 2   תל אביב.

אז למי שרוצה להגשים חלום ילדות בלי לטרוח יותר מדי, למי שרוצה להמיר מראה מחושמל במראה מחשמל, למי שרוצה שלא יבדילו בינה לבין קלי מ"בברלי הילס" ולמי שרוצה כל יום תסרוקת אחרת, בלי לשלם הון למספרה- האתר מחכה, הקוד מחכה עם ההנחה השווה, במרחק קליק אחד.

להשאיר תגובה

