חלב ועוגיות – כי קלאסיקה נשארת קלאסיקה

עוגיות וחלב תמיד היו נשנוש הילדות. האמת, יותר בסרטים האמריקאים שם משאירים עוגיות וחלב עבור סנטה קלאוס, וזו המנה שמהווה את ארוחת הארבע של הרבה ילדים שם. בישראל הצירוף המקובל בדרך כלל היה "שוקו ועוגיות" או לחילופין "שוקו ולחמניה" המפורסם של הקייטנות, אבל היי אם יש משהו טעים באמריקה (חוץ מבראד פיט כמובן) אז בהחלט שווה לעשות לו "עלייה" לישראל.

שופרסל פינקו הפעם עם עוגיות בקופסה גדולה של 600 גרם – גם מלוחות וגם מתוקות, ובמשקאות מסדרת הטבע של GREEN- משקה אורז ושקדים, ומשקה סויה, שניהם בגודל ליטר אחד.

אז הנה התובנות שלי

העוגיות היו לבחירה ממקבץ, וכאמור היו גם מלוחות. הבעיה שלי שהמלוחות הזכירו לי יותר מדי את מקום העבודה שלי , (מקום נחמד אבל לא משהו שאני רוצה לחשוב עליו כשאני רוצה להתפנק), והן בסגנון "עבדי" (לא טעמתי אז אני לא יודעת מבחינת דרגת הקשיות של העוגיות). בחרתי בשתיים מתוקות- "עוגיות שוקולד צ'יפס" ו"עוגיות עם ריבה". שתיהן קלאסיות ומוכרות.

כמו שאתם רואים, כשיש עוגיות בסביבה גם אני הופכת ל"מפלצת עוגיות". טעמתי אותן כמו שהן, הן בהחלט נשנוש נחמד כשצריך משהו מתוק, נראה לי שהן מתאימות יותר לטבילה בקפה מבחינת החוזק שלהן, לא חושבת שהן יתפרקו, ומצד שני קפה יעטוף אותן ברכות מסוימת.

(מצאו את ההבדלים!!!)

מבין שני הסוגים שלקחתי, אהבתי יותר את עוגיות הריבה, פשוט כי יש בהן יותר מרקמים, ובעיקר כי העובי של העוגיות תואם את המילוי (לא יותר מדי עבה ולא יותר מדי מילוי.). ריבה מוכרת ואהובה, תמיד טוב לחזור למה שמכירים.

ונעבור לבן הזוג- החלב.

אישית אני לא צמחונית ולא טבעונית  ולשמחתי אין לי בעיות לקטוז, כך שאין סיכוי שאוותר על חלב פרה (או עיזים וכל שאר חיות הכפר). מצד שני, אם יש מוצר טעים , ובעל יתרונות בריאותיים, אין סיבה שלא אשתמש בו "למרות" שהוא לא חלבי. אז את משקה השקדים אהבתי, הוא הזכיר לי קצת רוזטה, ומצוין לשייקים כתוספת טעם. למי ששומר כשרות הוא מהווה גם פתרון טוב לקינוחים או שתיה אחרי שעוד לא חלף מספיק זמן מאכילת בשר. את משקה הסויה העברתי לבן הזוג שמעדיף להפחית בצריכת חלב, הוא משתמש במשקה הזה כבר מזמן להכנת קפה או דייסות שיבולת שועל ומבחינתו זה בהחלט מחליף חלב פרה.

("למה אתה מאשים אותי שאני לקחתי את החלב? מאיפה אתה כל כך בטוח?")

המסקנות שלי- החלב והעוגיות הפעם מכוונים לתוך המשפחה עצמה, זה לא משהו שנגיש ככיבוד לאורחים (לא במשרד!) כי לאורחים נעדיף משהו יותר FANCY, אבל כשבא לנו משהו כייפי, סותם רעב, מנחם, מתאים מאד לילדים ובעיקר מתוק, שווה לשלוף את עוגיות "שופרסל" שיהיו במזווה.

 

מחשבה אחת על “חלב ועוגיות – כי קלאסיקה נשארת קלאסיקה

  1. פינגבק: שופרסל- ברוכה הבאה שנת תשע"ז | Shosh Hazan Grinberg

להשאיר תגובה

