פינוק – חזקה מבחוץ ומבפנים.

נעים מאד, שושנה אלישבע חזן גרינברג – זו עם שם מאד ארוך, ולוח זמנים ארוך לא פחות. ומה כולל יום ממוצע, נניח יום חמישי בשבוע?

אז אני קמה בשש בבוקר, משאירה לעצמי קצת זמן לרשימות, סידור תיקים (והכנסת חצי בית אליו, פלא שיש לי כתף אחד נמוכה יותר מהשניה?), מתארגנת והופ לעבודה. נהיגה בפקקים, קצת קללות בכמה שפות, קצת שירה עם הרדיו , ואני במשרד ליום של תשע שעות של עבודה על מחשב, אורחים, אנשי עסקים ופגישות. בכל רגע מישהו נכנס ומישהו יוצא, ולא משנה אם אני כבר שבע שעות שם, אני עדיין צריכה להראות ייצוגית.

מצד שמאל – לפני, שיער יבש, קשה, דהוי  ובלתי אפשרי לסירוק. מצד ימין, אחרי חפיפה עם "פינוק – עם שמני הזנה חיוניים" – רך, כייפי, נוח לסירוק ולסידור.)

בשעה חמש מתחילה "המשמרת השניה". אל תדאגו, אני לא רצה לילדים ותינוקות, המשמרת שלי היא בכובע השני שלי כבלוגרית לייפסטייל והריצה היא יותר ניווט עם "וויז" (שבלעדיו חיי אינם חיים) לאירוע/ השקה/ ארוחת בלוגרים או דברים דומים. בתמונות אפשר לראות חלק מהדברים שאני עושה, ובכל אירוע כזה, יש המון מצלמות, המון מדיה ואני צריכה להראות במיטבי למרות שיצאתי מהבית לפני לפחות 14 שעות.

(בתמונות למעלה- תמונות טיפוסיות של אירועי בלוגרים)

ומה הלאה? לנוח? נאאאאא. כמו שסבתא שלי היתה אומרת "לנוח אפשר גם בקבר". אני מעדיפה להמשיך לתחנה השלישית, בשעה 23.00 אני מתייצבת במועדון הסלסה הקבוע שלי, ובמשך כשלוש או ארבע שעות (תלוי בתקליטן ובעייפות) אני על הרחבה, עם המון קצב ושמחה (איי לאב יו מארק אנטוני!).  ולמי שלא מתמצא, חלק גדול מהריקוד הוא בסיבובים, וחשוב שיהיה שיער יפה שמתנפנף לכל כיוון (וחצאית תואמת).

(בתמונות למעלה- ככה שיער צריך להתנפנף בסלסה!)

השעה שתיים בבוקר, אני עוד יושבת על עריכת התמונות של האירוע שהייתי בו, כדי שיהיה מסודר למחר, ואז מקלחת, סוף סוף מקלחת.

זה הרגע השקט שלי, עם המון מים חמים (כן, הכינרת אולי מתייבשת אבל אני צריכה לדאוג לשיער שלי…) ובעזרת מוצרי "פינוק" החדשים – תחליב רחצה  ושמפו שמכילים שמני הזנה חיוניים (ויש גם מרכך בסידרה), אני מחזירה את השיער שלי לחיים, זה שעבר לחות, מזגן, טלטולים, סירוקים, ומה לא, ועכשיו הוא מתרענן וחוזר להיות רך, נעים, חזק וזוהר, מוכן לקראת יום המחר והולכת לישון עם עור רך וחלק, מחליק על הסדינים.

#סלפי_פינוק  #חזקה_מבחוץ_ומבפנים

להשאיר תגובה

