מרשמלו FLUFF- החיים בוורוד.

לא מזמן סיקרתי כאן את ממרח המרשמלו "MARSHMALLOW FLUFF".

ועכשיו הגיע לארץ אחיו הצעיר- ממרח מרשמלו FLUFF  בטעם תות, גם הוא על ידי חברת "מאכלי עולם".

כמובן שאפשר לאכול את הממרח כמו שהוא, בכפית, בדיוק כמו את אחיו הלבן, וגם לשלב אותו בקינוחים כמו מוס (ביחד עם שמנת מתוקה מוקצפת), או כמילוי של עוגיית סנדוויץ וכמובן כטופינג לכל מאפה מתוק.

אני החלטתי ברוח חג השבועות לשלב אותו בעוגת שמרים ריקוטה שהכנתי לחג. היות והמתכון לא מקורי שלי (ורק עבר שינויים) אני לא מצרפת אותו במדויק (ניתן למצוא בגוגל) אבל בגדול היו שם קמח, גרידת לימון, ביצים, שמן וקורנפלור בבצק, ואז מילוי של ריקוטה שהוספתי לו שתי כפות מרשמלו פלאפ תות , ביחד עם קצת אבקת נוגט וצימוקים מושרים ברום. הכל גוגל כמו רולדה ונאפה כחצי שעה בחום בינוני. בתמונות אפשר לראות את שלבי העבודה ואת התוצאה. המילוי יצא וורוד בהיר מאד, אני מניחה שיכלתי להוסיף עוד תות ואז הייתי מקבלת גם עוד טעם וגם עוד צבע.

(למעלה- המצרכים, למטה- העבודה והתוצאה)

פרווה, להשיג ברשתות אוכל מתמחות כמו ספייסס, לגעת באוכל, טיב טעם ומעדניות בכל רחבי הארץ.

להשאיר תגובה

