בבאר של סבא- ארץ טרופית יפה.

חמישים אלף זוגות נישאים בישראל מדי שנה. חמישים אלף זוגות שרוצים שהחתונה שלהם תהיה המרשימה ביותר, הבלתי נשכחת ביותר ובעיקר המהנה ביותר למשפחה ולאורחים. כיצד עושים את זה?

ב"באר של סבא" מציעים פתרון מצוין- כיצד לדאוג שהפקת החתונה על שלל הפרטים שבה, תהיה המושלמת ביותר. גן אירועים שנבנה לפני 19 שנים על ידי שלום ושלומית קאופמן, נועד לשמר את רוח החלוציות ואהבת הארץ על ידי הפיכת הפרדסים של סבא יעקב, והבאר שהשקתה אותם, למקום של יופי ורוחניות, מקום שמאחד זוגות אוהבים למשפחה. במשך הזמן המקום הפך לא רק לאולם אירועים אלא גם לגוף שמאחד מותגים של אנשי מקצוע שונים ומיוחדים, שנותנים שירות לא רק במקום עצמו אלא לכל זוג בכל רחבי הארץ.

בכל עונה מתחדש הקונספט ב"הבאר של סבא" ובערב השקת עונת החתונות הנוכחית, הנושא היה "חגיגה טרופית" ואכן בכל מקום שמסתכלים, האווירה היתה לטינית-קאריבית, עד הפרט האחרון. אז מה היה לנו שם?

ראשונים היו אנשי ה"מיתוגיה" – חברה לעיצוב גרפי שמתמחה במיתוג ועיצוב קוסנפט – החל מההזמנות האישיות והמקוריות, עיצובים של פתקי הושבה, מיתוג כלים וקישוטי רכב, מתנות לאורחים ועוד. הם אלופים בלהפוך מילים לאקסטרה משמעות של כל פריט ופריט.

באתר של "המיתוגיה" ניתן למצוא גם מיתוג לעסקים ויש חנות אונליין שמספקת שירותי מיתו אקספרס.

MINT DESIGN היו אנשי עיצוב הערב – מותג העיצוב של שלי כהן שאול שכולל מעצבים בוגרים מצטיינים של אקדמיות העיצוב בארץ השרה את נושא החופשה הטרופית בכל מקום, וכך מוטיבים אקזוטיים כמו תוכים ואננס היוו נקודות עוגן ברחבי המקום, האורחים קיבלו שרשרות הוואי צבעוניות, לב ענק ומואר קיבל את פני האורחים שהוזמנו להצטלם לידו ( בכלל, "מינט" הצטיינו ביצירת פינות צילום רבות, גם לצילום עצמי וגם לצילום בעזרת צלם מקצועי שחילק את התמונות לאורחים בתום הערב),  מילים מוארות, מילים עשויות מדשא, סידורי פרחים בסגנון טרופי, מרבצים, כריות נוחות  חופות יפיפיות עם כסאות תואמים לאורחים ,ונדנדות רומנטיות ודומה שידם בכל פיסת חומר אפשרית לאווירה המושלמת.

מינט נותנים ליווי צמוד ואישי משלב הייעוץ ועד הביצוע תחת הלוגו DESING FOR DREAMERS. אין גבול ליצירתיות, לחדשנות ולמקוריות.

על ההפקה היו ממונים אנשי HAPPY DAYS בראשות לירון לוי, והם היו אחראים על סינכרון כל המחלקות   – הקשר עם הספקים והקשר הישיר עם הזוגות ביום האירוע.  החברה מציעה שלושה מסלולי הפקה- לאנשים שיודעים בדיוק מה הם רוצים ואיך הם רוצים את זה –  אנשים שרוצים להיות מעורבים, "הפי דייז" יעזרו לוודא ששום דבר לא נשכח, ויכוונו לאנשי המקצוע הרלנווטיים.  השירות כלול בסל השירותים שמקבלים בבאר של סבא ואינו כרוך בתשלום נוסף.  שני מסלולים נוספים בתשלום הם "הפי דייס אקסטרה" – לאנשים עסוקים שאין להם זמן לפגוש ספקים או שלא בטוחים בפרטים הקטנים של הרעיון הגדול הרצוי – מסלול שמציע תמיכה וליווי של מפיקה מנוסה שתדע לעזור להחליט את ההחלטות הנכונות שיחסכו כסף, וכמובן תהיה שם לוודא שהכל עובד, ומסלול ה"הפי דייז פרימיום" – החבילה הכוללת תמיכה מלאה וצמודה משלב הצעת הנישואים ועד שאחרון האורחים ילך הביתה, כל האחריות בידי המפיקה המקצועית- כולל שירותי VIP לאורחים שמגיעים מחו"ל למשל, או ארגון טיסות ולינה עבורם, חינה, שבת חתן, מסיבת רווקים ורווקות, אירועי קונספט, וכל הפרטים ממהגדול ועד הזעיר.

באירוע הנוכחי הם היו אחראים בין השאר גם על הקפצת הקהל עם די.גי זברה, שהתאים את המוסיקה לשלבים השונים של הערב, תוך שמירה על מוטיבים טרופיים, על להקת מורנגו– בטוקדה ברזילאית עם רקדניות וזמר שגרמו גם לביישנים ביותר לקפץ בקצב הסמבה, מוכר קרטיבים שחילק גרסאות גלידה מנייאטוריות כולל ה"אני הולך" שאי אפשר בלעדיו, על פינת הפרחים שעיצבה קישוטים – קישוטי שיער וצמידים לנשים, ופרחים לדש הבגד לגברים, ואיך אפשר טרופיקליה בלי בר אלכוהולי מדליק עם משקאות על בסיס ג'ין עם פירות הדר וורדים מיובשים, ועל בסיס וודקה עם אלדברי, אגבה ועלי טימין שרופים? ושייקים מרעננים? שני האלמנטים האלה היו של ZOYA BAR – מותג שמתמחה בקוקטיילים  אלכוהולים ולא אלכוהולים מפירות טריים שמתאימים גם לנשים בהריון, ילדים וכל מי שצריך לנהוג אחר כך…

 

(למעלה- חופות ומרבצים, למטה- שמח עם להקת "מורנגו")

ואם כבר הזכרנו קולינריה- ראשית היתה תצוגת שולחן מתוקים וקפקייקס,  ופינת קפה עם עוגות שמרים טריות וריחניות ואחר כך היה הקייטרינג המיוחד מאד של ג'ייקובס K, שהוא המותג המיוחד והייחודי של "הבאר של סבא" – והוא קייטרינג חדש מבית טעם וצבע, שנועד לתת חוויה ייחודית ל"באר של סבא" בעזרת חדשנות בסגנונות הגשה ובהתחברות לקונספט- מהצלוחית ועד בגדי המלצרים, הכל הישר מסיריהם של מיטב השפים שנבחרו בקפדנות.

(בתמונות למעלה ולמטה- המטעמים של ג'יקובס K)

ומה טעמנו בערב הטרופי? המבורגרים בנוסח טרופי, סלמון מאודה על אורז קריבי (שאני ממש חייבת לגנוב מהם את המרשם!), ובמחלקת המתוקים  בננות מטוגנות עם המון שוקולד ורטבים, והשיחוק הגדול – גלידת קוקוס עם תוספות ורטבים מעניינים כמו רוטב פסיפלורה עם כוסברה, שמהווה פתרון ענק לדרישות ה"פרווה" של הכשרות בישראל, כי הגלידה הזו היתה מעולה לא פחות מכל גלידה חלבית משובחת.

 

(למעלה ולמטה- גן עדן לחובבי הצילום)

בסוף הערב נערכה תצוגת אופנה של מיטב בגדי החתן-כלה בעיצובים שונים, מהקלאסי ועד המודרני כמו צבעים מיוחדים לחליפות הגברים, וחלוקה לשני חלקים של שמלת הכלה. הדוגמנים היו מסוכנות "בריק" והבגדים של BAMOS SQUARE.

 

המיקום של "הבאר של סבא" מעולה- בקצה פתח תקווה, מה שמאפשר גישה נוחה מכל מקום, חנייה בשפע ובעיקר המון אהבה.

 

 

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s