"מן"- תמיד במתיקות.

מוצרים של המפעל הוותיק "מן" מככבים על מדפי רשתות השיווק שנים רבות, והם פופולאריים ואהובים.

הבעיה היא שלא כולם יכולים או רוצים לצרוך סוכר, ועדיין רוצים להנות מהמוצרים האיכותיים של המפעל.

החידוש של "מן" היום הוא סדרת וופלים ועוגיות ללא תוספת סוכר. במקום הסוכר יש סוכרלוז של SPLENDA  וכמובן שהמוצרים גם נושאים את תקן הטבעונות.

בשלב הראשון בסידרה ישנן עוגיות גרנולה ועוגיות קמח חיטה מלאה, ואיך אפשר בלי הוופלים המוכרים והאהובים וופל ווניל וופל שוקולד?

אני כחולת מתוק, בחנתי בשבע עיניים (ולשון) את המוצרים החדשים, שכן לקחת לי סוכר זה לקחת לי חמצן. אני שמחה לבשר שאם לא הייתי יודעת שמדובר במוצרים נטולי סוכר, לא הייתי שמה לב. גם אנשים אחרים בבית לא ידעו ולא שמו לב, מבחינתם זה פשוט טעים.

מעבר לזמינות למי שלא יכול או לא רוצה לצרוך סוכר לבן, השוואות שנעשו מוכיחות לא רק שמוצרים עם סוכרלוז  מכילים פחות פחמימות וסוכרים פשוטים, אלא שגם המוצרים ללא הסוכר מכילים פחות קלוריות ממוצרים מקבילים של חברות מתחרות.

אנחנו עכשיו נמצאים בין החגים – אחרי שזללנו המון סוכר בפורים, ודקה לפני שאנחנו זוללים המון פחמימות בפסח, וזה בדיוק הזמן לקצץ איפה שאפשר, ואם אפשר לשמור על הטעם ועל הפינוק הכייפי של "מן"- הסידרה החדשה הגיעה בדיוק בזמן, לא רק לסוכרתיים.

להשאיר תגובה

