בריאות וטעם- לילדים ולילדים שבתוכנו.

אחד הריחות המפתים ביותר הוא ריח של פיצה. משהו בבצק, בגבינה הנמתחת ובניחוח האורגנו האופייני כל כך, גורמים לנו להזיל ריר, גם אם אנחנו לא ממש רעבים (או צבי נינג'ה). לרובינו אין בעיה – פשוט מרימים טלפון לאחת הפיצריות ומזמינים, או ניגשים למדף המוצרים הקפואים בסופרמרקט. אבל יש פלח  אוכלוסיה לא קטן- שלא יכול או לא רוצה לצרוך גלוטן, ועד עכשיו היו כל מני פתרונות ביתיים חלקיים שהם "לא זה" כשמדובר בפיצה.

הפתרון נחת על שולחני  – "פיצה מרגריטה ללא גלוטן" של "גרין לייט" – חברה ישראלית שמובילה בתחום המוצרים נטולי הגלוטן.  הפיצה, 400 גרם משקלה, עשויה עם 100% גבינה צהובה "נועם" של טרה, שימורי עגבניות איכותיים, ותוספת נדיבה של ויטמינים, מינרלים, סיבים תזונתיים, ברזל וסידן, נשמרת במקרר ותוך עשר דקות יש פיצה שיש בה את כל הטוב הזה, יחד עם טעם אותנטי, ולעומת זאת אין בה חומרים משמרים.

אני כמובן הייתי חייבת לטעום, והמסקנה שלי – אם לא הייתי יודעת שמדובר במוצר נטול גלוטן, לא הייתי מנחשת.  למעשה, ניתן להנות מהפיצה גם אם אין שום בעיה של צריכת גלוטן, כי היא פשוט טעימה, וגם קלה להכנה כך שילדים יכולים להכין לעצמם.

הפיצה מצטרפת למוצרים הנוספים של "גרין לייט"  ללא גלוטן- מוצרי לחם, לחמניות, עוגות ועוגיות, מאפי שמרים ועלים ועוד.

וכשרוצים משהו מתוק, או ליתר דיוק הילדים דורשים חטיף מתוק ואנחנו כבר מדמיינים את נזקי השיניים והקלוריות,  "רפאל'ס" באים לעזרה עם חטיפי "כוח דגנים" – חטיפי שבעה דגנים מלאים לילדים (ולא רק להם) בטעמי בננה, שוקולד ותות.

החטיפים מיוצרים מדגנים מלאים בלבד, ללא שומן טראנס, צבעי מאכל או יותר מדי נתרן, והשוס- שבעים קלוריות בלבד לחטיף. נכון שילדים לא אמורים לספור קלוריות, אבל למה למלא אותם בשומנים לא בריאים שאחר כך כמבוגרים יקשה עליהם להתמודד איתם?

בתור בונוס לילדים יש גם קלפי כוח הדגנים שמצורפים לכל אריזה .

אני ניצלתי את העובדה שאין לי ילדים קטנים, ומצד שני שאני סאקרית של מתוקים, ואני שומרת אותם במגירות- אחת בבית ואחת במשרד, לכל תאוות נשנוש ומתוק שלא תבוא.

חוץ מהחטיפים הללו, "רפאל'ס" מתמחה בייצור מוצרי מזון טבעיים, שהם גם טעימים וגם מזינים, כך שממש כיף להיות בריא., כמו למשל חטיפי אנרגיה "פוזיטיב", גרנולה איכותית ותערובות לסלט שמשדרגות כל עגבניה-מלפפון-בצל ליצירת מופת טעימה.

את שני המוצרים ניתן להשיג ברשתות השיווק.

להשאיר תגובה

