דומינו'ס – כי בחורף צריך חיזוקים…

חורף, לי לפחות דורש הצטיידות לא פשוטה, כי קר לי ולא נוח לי וחשוך לי (כן, פולניה שלא אוהבת לשבת בחושך…). לכן כל חיזוק הוא מבורך, ואם זה חיזוק טעים, על אחת כמה וכמה.

אז הגיעו "דומינו'ס" עם הפתרון הזה-

פיצה חדשה שעשויה מבצק מתובל עם עגבניות מיובשות בעבודת יד, תוספת לבחירה ואקסטרה גבינה 100% מוצרלה עד הקצה.

נתחיל מהסוף (או מהקצה)- אחד הדברים הכי כייפיים בפיצה זה שיש גבינה עד הקצה ולא נשארים עם הדבר העבה והיבש הזה ביד. חוץ מזה, בצק שמקבל אקסטרה טעם הוא גם אקסטרה טעים, ומגוון התוספות הרבות ממנו אפשר לבחור הופך כל הזמנה לחידוש.

אז הזמנה פשוטה דרך האתר, והפיצה המחוזקת כבר אצלי על השולחן , ביחד עם בקבוק שתיה (והפרטים על המבצע בהמשך), ומה שנשאר זה רק לפתוח את האריזה המהבילה ולמצוא את זה….

היות ומדובר בפיצה משפחתית, בתוכנית המקורית הכוונה היתה לחלוק עם בן הזוג והבן, אבל ברגע שטעמתי, החלטתי שאני לא ממש חולקת ומנכסת את הרוב לעצמי (לא הייתי כזו רעה, השארתי משהו קטן לאחרים, אבל לא יותר מדי).

העגבניות נותנות "קיק" של טעם לבצק, מעין שכבה נוספת של מתקתקות ואני התאמתי לה תוספת של פטריות וזיתי קלמטה, שלטעמי השתלבה נהדר, כמובן גם ביחד עם הגבינה.

כדי שיותר בני בית יוכלו להנות מהפיצה בלי שמישהו יחסל הכל, ל"דומינוס" יש מבצע –

עד ה31 לינואר, כלומר יש לכם חודש שלם, אפשר להזמין שתי פיצות משפחתיות מחוזקות ב55 שקלים לכל אחת, ומקבלים גם תוספת וגם בקבוק שתיה מתנה, כלומר ארוחה שלמה ומשודרגת לכל בני הבית.

אז עכשיו יש לנו לא רק חורף חם וטעים, אלא גם מחוזק.

להשאיר תגובה

