כורכום- למה לא טרי?

את הכורכום אני מכירה ומשתמשת באופן קבוע במטבח שלי, בעיקר למנות כמו אורז מג'דרה למשל. גם את ה"כורכומין" בכמוסות אני מכירה, כשבן משפחתי, חובב בריאות, נוטל אותן למען שפע היתרונות הבריאותיים.

אבל למה אבקות וכדורים כשאפשר טרי ובריא?

"חוות תקוע" שכבר הביאה לנו את כל סוגי הפטריות האפשריות, ולאחרונה גם ג'ינג'ר איכותי, מחדשת שוב, והפעם – שורש כורכום טרי.

השורש מקנה לתבשילים את הצבע הצהוב המוכר והוא פופולארי במגוון מטבחים אתניים. הרפואה האלטרנטיבית כבר מזמן גילתה את היתרונות הבריאותיים שלו כמו תכונות אנטי דלקטיות ואנטי סרטניות, הורדת כולסטרול, עזרה לכבד בפינוי רעלים, סיוע למניעת מחלות לב ודם, וכמובן אוסף עשיר של וויטמינים ומינרלים כמו ויטמין C, ויטמין B6, סידן, ברזל, אשלגן, מגנזיום ועוד.

ואת כל הטוב הזה אפשר כאמור לשלב בכל מתכון- לא רק אורז ומאכלים עדתיים אלא גם דגים, עוף, בשר ועוד.

אופן השימוש הוא בדיוק כמו שהתרגלנו לתבלין היבש- על כל כפית תבלין יבש, שני סנטימטר לגרד מהשורש הטרי. אפשר לשמור במקרר או בפריזר לטווח ארוך יותר.

להשיג בכל רשתות השיווק.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s