החורף החם שלי עם "סוגת".

ימי הקור האחרונים הבהירו שהחורף הגיע במלוא הכוח (למרות שהחזאי בטלוויזיה עדיין טוען שזה "סתיו"). אני לא בן אדם של קור, אני בן אדם שצמוד למזגן מרגע שהטמפרטורה יורדת מתחת ל25 מעלות. ואחת הדרכים הכי טובות מבחינתי להתחמם בכלל, היא אוכל ביתי חם, משביע, מנחם ואם אפשר גם קל להכנה.

קיבלתי מ"סוגת" את "ערכת החורף האולטימטיבית" – מגוון מהקטניות והדגנים שמאפשרים הכנת הרבה מנות מהסוג הזה- תבשילים, מרקים וקדרות.

וזה מה שהיה שם:

בהתחלה חיפשתי מתכונים ברשת, אבל אחר כך למדתי את הפטנט והבנתי שבעצם אני יכולה לאלתר מה שבא לי, עם מה שיש בבית, או לשלב כל מני מתכונים ביחד, כדי ליצור את התבשיל, או במקרה שלי – המרק, שהכי מתאים לי גם מבחינת מה שיש, וגם מבחינת הטעמים.

בחרתי להשתמש בעדשים הירוקות וגריסי הפנינה. על האריזות כתוב בדיוק כמה זמן להשרות, ושמחתי לגלות שמדובר בעד שלושים דקות ולא יותר. (למעשה על העדשים כתוב שלא צריך להשרות בכלל, אבל ליתר ביטחון השרתי אותם כמו את הגריסים.) זה נראה ככה:

אחר כך הגיע שלב הירקות, וחתכתי לקוביות קטנות גזר, תפוחי אדמה ובטטה.

אחר כך פרסתי בצל לחצאי טבעות וטיגנתי אותן.

הוספתי גם קצת שום לטיגון. חשוב להוסיף ברגע האחרון של הטיגון כי אחרת נשרף.

ואז נזכרתי שיש לי דלעת קטנה שקיבלתי, ולמה לא להוסיף אותה לחגיגה?

אז חתכתי אותה גם, ואת כל הירקות שפכתי מעל לבצל ולשום המטוגנים.

התחלתי לטגן קלות את כל הירקות, ככה שיהיה להם איזה קראנץ' קטן, ואז הוספתי להם מים? כמה – כדי כיסוי ובערך עשרים אחוז יותר, כדי שלא יהיה סמיך מדי.

הוספתי את העדשים והגריסים, תיבלתי במה שהתחשק (במקרה שלי מלח, פלפל שחור וכמון) והשארתי לבשל חמישים דקות.

ליתר ביטחון בדקתי אחרי חצי שעה שלא נגמרו המים, לא היה צורך להוסיף.

בתמונה למעלה אפשר לראות עוד כמה שלבים- תבלינים, קצת בלנדר (האמת אפשר בלי אבל ככה יצרנו עוד קצת טעמים. הקפדנו כמובן לא להפוך את זה ל"גרבר"). ואחרי חמישים דקות בישול – ההגשה

ו…

טאדאאאאאא!

מרק חם, משביע, לתפארת מדינת ישראל והחורף שלה.

(כמובן שאנחנו שלושה והכנו כמות לשלושים אבל היי… זה נשמר יופי במקרר ).

מעבר לחום , לשובע ולמחיר הנמוך של הפרודוקטים שמאכיל הרבה אנשים, הקטניות מפוצצות ביתרונות תזונתיים כמו חלבונים, פחמימות מורכבות, סיבים תזונתיים, ויטמינים, מינרלים ועוד. גם הדגנים כמובן מכילים חלבונים, סיבים, עמילנים, פחמימות וויטמינים.

ב"סוגת" מקפידים לברור היטב את הדגנים באמצעות מערכות ממוחשבות ומדוייקות כך שרק הדגנים האיכותיים ביותר ייארזו ללא מגע יד אדם כמובן.

להשיג בכל רשתות השיווק.

באתר של "סוגת" יש המון מידע ומתכונים.

להשאיר תגובה

