ארוחה עם שטראוס- כאן ועכשיו!

סבלנות היא לא הקטע החזק שלי. אני אחת שאם אני מקבלת סרטון שאורכו יותר מדקה, אני מעבירה קדימה. והסבלנות שלי עוד מתקצרת כשאני רעבה, ואז אם אין אוכל, אני נעשית סוג של "שרק". שטראוס מפנקים במארז "טעם הטבע" שכולל סלטים ארוזים ופסטות טריות. ומה זה אומר?

זה אומר שמרגע שחזרתי מיום עבודה פלוס נהיגה פלוס חדר כושר, בשעה שמונה ומשהו בערב, ותוך פחות מעשר דקות, כבר היתה לי ארוחת ערב זוגית (כולל בקבוק יין).

איך זה הלך?

שמתי בקערה את אחד הסלטים הארוזים (טרי ביותר והכי חשוב- הירקות לא "מזיעים" בתוך השקית!), הוספתי עוד כמה ירקות שאני אוהבת, בתור תיבול השתמשתי בחומץ פירות בטעם מנגו, קצת לערבב, והסלט כבר עומד וסופג את הטעמים.

בנתיים הרתחתי מים לפי ההוראות של שקית הרביולי המצוננת, כשהכל רתח זרקתי אותם למים, ספרתי שישים שניות, והופ, הם כבר מוכנים. דגנו אותם, הוספנו להם רוטב שנשאר לנו משבת (עגבניות פשוט- יש על האריזה גם מתכונים לרטבים שונים), ערבבנו, וזהו- יש ארוחת ערב שכוללת פחמימות (הפסטה), חלבונים (מילוי הפסטה) ושפע של ירקות טריים.

את שקיות הירקות אני מכירה לא מהיום, כי הכנת סלט זה בערך הדבר הכי משעמם בעולם, ובמיוחד הבן, כשהוא חוזר הביתה, הוא בטח לא יעמוד לקלף ולקצוץ ירקות (שלא לדבר על לשטוף אותם כמו שצריך). ככה כבר אין תירוצים לא לאכול בריא.

שקית הרביולי הספיקה לשני אנשים בתוספת סלט, ושקית סלט מספיקה לתוספת לארבעה סועדים בכיף.

להשאיר תגובה

