TUSSO – כי לא חייבים סוכר כדי שיהיה מתוק.

כולם אוהבים מתוק, אבל לא כולם יכולים או רוצים לצרוך סוכר לבן. TUSSO מגיעים לעזרתנו בעזרת סידרת מוצרים ללא סוכר, שכוללת מאפים, שוקולד, חטיפי דגנים, מעדני פרי, דגני בוקר, קינוחי פירות, עוגיות ועוד- כך שלכולם יש אפשרות להנות מהמתוק מתוק הזה.

קיבלתי חבילה של מוצרי TUSSO להתנסות, והאתגר שלי היה גם להכין משהו, וגם שלא ירגישו שאין בזה סוכר לבן, וכמובן שיהיה טעים.

מכיוון שאני לא בשלנית גדולה, לקחתי מתכון קלאסי של מוס ושיניתי אותו כדי ליצור משהו חדש. כמובן שלאורך כל הדרך ליקקתי וטעמתי, כדי לוודא שהטעם טוב והמרקם מתאים.

המוצרים שבהם השתמשתי היו פודינג וניל, שוקולד מריר וקינוח סלט פירות. מבחינת המראה והטעימה הראשונים (כן, אני טועמת גם אבקת פודינג) באמת שלא הרגשתי הבדל. הלפתן היה טיפה יותר מתוק ממה שאני רגילה, אבל היה זהה במרקם ואפילו בצבעים (כולל הדובדבן החתוך) למוצר מקביל שמכיל סוכר לבן.

החלטתי לעשות מעדן שוקו-וניל עם פירות. לקחתי את המתכון של מוס שוקולד רגיל, ושידרגתי אותו במקצת באופן הבא:

התחלתי בהמסת 200 גרם שוקולד מריר בבאן מארי, במקביל הקצפתי 4 חלבונים, בתוספת כמחצית מאריזת פודינג הווניל. בחשתי בקערה נפרדת 4 חלמונים, ועשיתי השוואת טמפרטורות- לקחתי קצת מהשוקולד המומס וערבבתי עם החלמונים במהירות, ואז שפכתי אותם בחזרה לשוקולד. ערבבתי מאד מהר. הוספתי את החלבונים המוקצפים עם הפודינג לתערובת השוקולד וערבבתי בעדינות כדי לא לשבור את המרקם. על הדרך הוספתי גם שתי כפיות דבש, בשביל ראש השנה, אבל האמת שאין לי מושג אם זה תרם הרבה או לא.

שמתי בקערה, כיסיתי בניילון נצמד וקיררתי למשך 12 שעות.

אחר כך עשיתי צילחות של המנה- בצלחת הנחתי קערית ליפתן פירות אחד – מינוס הנוזלים למען האסטטיקה, ובעזרת כף שחוממה במים חמים, יצרתי שתי אליפסות של המוס. במחשבה נוספת, יכול להיות שהייתי צריכה להוסיף את כל שקית אבקת הפודינג ואז המוס היה יציב יותר, ואולי הייתי יכולה לעשות ממנו גם כדורים ולגלגל בקקאו.

המלצת האכילה שלי היתה- לקחת מעט מהלפתן, להכניס את הכפית עם הליפתן לתוך המוס ולאכול הכל ביחד. (שמרתי את הליפתן במקרר כך שהטמפרטורה שלו התאימה למוס).

מנה נוספת שהכנתי בעזרת הפודינג של TUSSO הוא לפתן עם טפיוקה- פשוט השרתי כוס פניני טפיוקה קטנות במים לחצי שעה, ואז בישלתי אותן על אש קטנה עד שנעשו שקופות (חשוב לבחוש אחרת נדבק ולא יוצא מהסיר), הכנתי בצד פודינג ווניל, סיננתי את הטפיוקה מהנוזלים ( אין הרבה), ערבבתי עם הפודינג, וסידרתי בצנצנות, כשלמעלה קישטתי עם גרגרי רימון (ואפשר גם בתחתית הצנצנת לשים פירות מלפתן הפירות ללא הנוזל).
להגיש קר

מה שאני חושבת גם בפעם הבאה זה להכין ג'לי, להטביע בו את הפירות, ואז לחתוך בעזרת חותכן צורה יפה, כמו פרוסה, שתלך יפה יותר עם השוקולד. (המלצה של בן הזוג- אם זה לא מיועד לילדים- שווה להוסיף לג'לי קצת יין אדום או לבן, ולקרר הכל ביחד). הקינוח הוא פרווה.

כל הג'לי של TUSSO הוא ללא צבעי מאכל מלאכותיים, והוא מכיל סיבים תזונתיים ודל בנתרן, המעדנים עשויים מ100% רכיבי פרי , וסלטי הפירות והלפתנים הם גם דלי קלוריות (כמובן לא כשמגישים אותם ליד מוס שוקולד…:-) ) וכמובן פרווה כך שהם בנפרד או בתוך ג'לי, מתאימים לקינוח לארוחה בשרית למי ששומר הפרדה.

להשיג בכל רשתות השיווק .

 

 

 

להשאיר תגובה

