אצל הלגה- בחצי הדרך.

 

בפוסט הראשון שלי סיפרתי על ההכרות עם מכון היופי של הלגה רקנטי , בו נערכים טיפולים רבים ושונים, כדי להפוך אותנו לאנשים היפים שכלואים בתוכנו ושואפים לצאת לעולם.

בנתיים עשיתי כבר שלושה סטים של טיפולים באזור בו בחרתי – הירכיים הפנימיות. (טיפול RF וטיפול "טכניספא"). את כל הטיפולים ערכה לי נורה המקסימה, שגם שיתפה אותי בהרבה מידע על טיפולים אלטרנטיבים, שינויי תזונה, תפיסות רוחניות ועוד.

ובדיוק באמצע הדרך, אני רוצה לבשר על התחלת הפרידה… לא שלי, של הירכיים שלי שמתחילות להפרד אחת מהשניה. אמנם עדיין לא לגמרי, אבל כשלובשים חצאית ביום חם, בהחלט מרגישים את המרווח שהולך וגדל וחוסך תחושה לא נעימה ושפשופים למיניהם.

בגזרת המשקל ירדתי בנתיים כשני קילוגרם, כשאני נעזרת בטיפים של הלגה כמו הוספת פירות לתפריט (אני אוכלת פירות שלמים, יש גם המלצה על שייקים נניח לארוחת בוקר), רטבי סלט נטולי שומן (שאני משתדלת בכלל לא להשתמש בהרבה רטבים כי אני אוהבת את הטעם הטבעי של הירקות), וכמה שפחות פחמימות (וגיליתי שזה גם מסייע לי להרגיש קלה יותר ובלי להתעורר עם כל מני טעמים כבדים בפה).

כדי לעודד את הצרת ההקפים, עברתי עוד סוג של טיפול במכון של  הלגה- טיפול אלקטרודות. מדובר על מעין שני "מערוכים" קטנים שמפיקים זרם חשמלי עדין (התחושה מעקצצת ואין חוסר נוחות) והמטפלת עוברת איתם על המקומות הבעייתיים. בו בזמן החזקתי בידי מקל מתכתי שסגר את המעגל החשמלי כך שהזרם עבר בעצם בכל הגוף. התפקיד של הטיפול הזה כפול- הזרמים באזור המטופל גורמים להתכווצות השרירים ובכך הם מושכים את כל השכבות שמעליהם ומהדקים אותם. המעגל השלם עוזר לפירוק השומנים והצלוליט כך שיוכל להתנתק מהגוף ולצאת ממנו, והתוצאה תהיה הצרת ההקפים. טיפול זה נעשה כתוספת טיפול, בהתאם לצורך, כשעוקבים אחר ההתקדמות בתוכנית הטיפולים שנקבעה מראש. היתרון בגמישות הזו הוא שבאמת הולכים על "כל התותחים" להשגת המטרה.

במקביל- אחד הדברים החשובים בתפריט שמקבלים ב"הלגה" לקבלת תוצאות אופטימליות, הם תוספי מזון. הבעיה, כך הסבירה לי הלגה, היא שאנשים משוכנעים שאם הם אוכלים למשל הרבה פירות וירקות, אז הם אוכלים בריא , אבל שוכחים שהפירות והירקות של היום הם מהונדסים ועברו הדברות שונות ותהליכים שונים שגרמו לאבדן רוב היתרונות הבריאותיים, ולכן גם מי שמקיים אורח חיים בריא, צריך להוסיף את כל החומרים שחסרים לו, וכך גם ירגיש טוב וכמובן גם ייראה טוב.

לאחרונה , אחרי שנות מחקר ואישורים, הושקו תוספות המזון של הלגה, שכוללים בין השאר וויטמינים כמו B12, תה ירוק, תמצית חמוציות, ג'ינקו, במבוק, אסאי , סלניום, ברזל ועוד המון דברים טובים.

השילוב בין תזונה בריאה, תוספים, פעילות ספורטיבית (אני עושה במקביל לפחות כ5 שעות שבועיות של חדר כושר שמשלב פעילות אירובית ואנאירובית, ועוד כשעתיים בשבוע ריקודי סלסה), והטיפולים המתקדמים עם מכשירים שונים שתוקפים את הצלוליט מכל הזוויות, גורם לתחושה שב"הלגה" פשוט מחבקים אותך מכל הלב ורוצים שתרגיש ותראה הכי טוב שאפשר.

ופרומו לפוסט הבא- שיהיה גם המסכם:

כשהייתי בטיפול האחרון שמעתי קולות מוסיקלים מהחדר הסמוך, ונורה סיפרה לי בהרחבה על שיטת החבישות הייחודית של הלגה.

מדובר בשיטה שנועדה בעיקר לפיסול הגוף, ומה שעושים הוא נשארים בחזיה ותחתונים (או רק תחתונים לגברים כמובן) ונעטפים כמו מומיות בחבישות ספוגות מינרלים וחומרים שמותאמים אישית למטופל ולצורך. החבישה היא על כל הגוף, כולל הפנים, וגם שקיות ניילון בידיים וברגליים, שמהר מאד מתמלאות בכל הלכלוך שיוצא מהגוף. הטיפול אורך כחצי שעה ובמהלכו מתיזים כמה פעמים עוד ועוד חומרים מזינים על החבישות. המטופל צריך להשאר פעיל עם החבישות והדרך הכי טובה וכייפית היא כמובן קריוקי (ומכאן המוסיקה) שמספקת כיף ותנועה.

על טיפול החבישות מחליטים כשדנים על שיטת הטיפול הספציפית היעילה ביותר עבור המטופל, (כולל כאלה שלא מסוגלים למשל מבחינה פיזית לקבל טיפולים חזקים יותר כמו ה"טכניספא").

ולמה אני מספרת על כל זה עכשיו? מכיוון שבשבוע הבא אני הולכת להתנסות בטיפול כזה, וכמובן אחזור לספר עם תמונות, חוויות ותחושות!!

 

מחשבה אחת על “אצל הלגה- בחצי הדרך.

  1. פינגבק: היופי של הלגה רקנטי- הסיכום. | Shosh Hazan Grinberg

כתיבת תגובה