שופרסל – מריח טוב!

מותג "שופרסל" כבר מזמן איננו רק מוצרי מזון, וגם במוצרי הנקיון יש נוכחות בולטת.

אז הפעם קיבלנו שלושה מוצרים:

מרכך כביסה מרוכז שופרסל 1 ליטר, מנקה רצפות בניחוח מרכך שופרסל 2 ליטר וג'ל כביסה קפסולות שופרסל 22 יחידות.

האמת שב26 שנות נישואי מעולם לא שטפתי רצפות (יש דברים שהם קו אדום בשבילי….) אבל בשביל ההתנסות, אשכרה החלטתי שאם אני, עם חוסר הנסיון שלי (שמתבטא במקסימום פתק לעוזרת) אצליח לעשות עם זה משהו, סימן שזה באמת חומר טוב.

אז הלכתי על הבלטות של הסלון, איפה שדורכים הרבה, גם עם נעליים מהרחוב, וגם כשרוצים להסתובב יחפים. האמת שהן די נקיות אבל לא ממש מבריקות, ועל ריח באמת שאין מה לדבר, אין כזה. הרכבתי את משקפי הקריאה שלי (רק מטאפורית- אני מכחישה שהם קיימים), קראתי את ההוראות, הכנתי את התמיסה לפי היחס הכתוב, והעברתי מה שקרוי "ויש". עכשיו, בלי קשר, היה לי קוקו למעלה , כמקובל בעיסוק כזה, ולא היה לי ג'ינס מקופל מעל לשוקיים, גם כן כמקובל, אבל תוצאה יצאה- מרצפות מבהיקות (יחסית לדירה בת המון שנים כמובן) ובעיקר ריח טוב, ובדקתי – לא מחליקים, שזה מאד חשוב כשחצי ממלתחת הנעליים שלי היא סטילטו. בגלל שאי אפשר להעביר ברק וריח בתמונה, ביקשתי מהילד שיוסיף את האלמנטים על מנת שיהיה ברור.

מה שנחמד בריח הוא שהוא של מרכך כביסה, שהוא ריח שהתמכרתי אליו כבר מזמן בכל מני קונסטלציות אחרות. כך למשל מגבונים שטבולים במרכך כביסה, מגיעים לארון הבגדים, ולמכונית, כדי להפיץ שם ריח מעולה (מצוין גם לעץ הריח של האוטו שאיבד את הניחוח כי שוב לא התאפקנו וקילפנו את כל הניילון בבת אחת – רבאק, אתם מכירים מישהו שמשאיר חצי מהניילון?)

בכל מקרה, אחרי הרצפה, עוברים לכביסה.

כאן יש לנו בערך חלוקה שווה- אני עושה את הצבעוניים, והוא את הלבן, וטבליות תמיד היו נוחות כי תמיד צד אחד טוען שהצד השני מבזבזת יותר מדי אבקה. אז בשילוב של הטבלית והמרכך, הבגדים יצאו רכים וריחניים, בעצם כמו שאני תמיד רגילה ואוהבת, רק שמעכשיו, עם מותג "שופרסל" זה יהיה במחיר זול יותר.

(בתמונה למעלה- המחשה של כביסה מלוכלכת)

(בתמונה למעלה- הפתרון)

שוב, בתמונות אפשר לראות את התהליך, בליווי אילוסטרציה של הריח.

(בתמונה למעלה- התוצאות הריחניות)

בשורה התחתונה, כמו שאומר הסלוגן כאן בפרסום- למה לשלם יותר על אותו דבר בדיוק?

 

 

להשאיר תגובה

