הדברים הטובים של חודש יולי

חודש יולי כמעט נגמר וזו הזדמנות לסקור את החידושים האחרונים בתחום הקולינריה והצרכנות, מה חדש, מה מחודש, ומה מעניין .

החדשות הראשונות מגיעות מ"אחוה" שמעצבת מחדש את הטחינה הגולמית והטחינה הגולמית המלאה. אישית, אני בן אדם של טחינה גולמית, גם לשימוש כמו שהיא, נניח כרוטב על גלידה ביחד עם סילאן (מצוין !!!) וגם להכנת  ממרחי טחינה, ואני אחת ששמה המון המון טחינה גולמית , קצת מים, מיץ לימון לפי הטעם, ועשבי תיבול – בעיקר פטרוזיליה וכוסברה . בצלחת אני מקשטת קצת עם שמן זית איכותי ועם פפריקה מתוקה.

האריזה החדשה מביאה לנו המון אינפורמציה על הטחינה- זה שהיא טבעית לגמרי, ללא תוספת נתרן, ולעומת זאת מוצפת בערכים בריאותיים כמו סידן, ברזל וסיבים תזונתיים.

קל לראות את הכיתובים , ולבחור בעזרתם את הטחינה שהכי בריאה לנו מעבר להיותה טעימה ואיכותית.

אגב, היא מעולה גם להכנת עוגיות טחינה פריכות (ויש המון מתכונים ברשת).

כשרה בכשרות הבד"צ של העדה החרדית ירושליים.

ומאריזות חדשות למוצר חדש לגמרי- "אחוה"  – עוגת שוקולד צ'יפס עשירה.

אני תמיד סקפטית לגבי עוגות שוקולד צ'יפס כי העוגה נופלת או קמה על פי כמות השוקולד שיש בה, וכבר מצאתי את עצמי מחפשת איפה הצ'יפסים בדיוק, ומוצאת אולי אחד בפרוסה, מה שקצת מדכא…

בעוגה של "אחוה" מצאתי כמובטח המון שוקולד צ'יפס-  (לפי הגדרת הייצרנים יש בה לפחות 20% שוקולד מריר איכותי ) והיא רכה ונימוחה, ונשארת כזו בזכות עטיפה  מעוצבת ששומרת על טריות לאורך זמן. מצויינת לשבת בבוקר עם הקפה.

אגב, בגלל שהיא פרווה היא גם מצויינת כקינוח לארוחות בשריות למי שמקפיד.

הרושם שלי, אם מוציאים מהעטיפה, פורסים לפרוסות ומניחים על מגש, בהחלט אפשר "לעבוד" על אורחים ולטעון לאפייה עצמית, כי הטעם בייתי ועשיר.

מעבר לטחינות ולעוגות, ל"אחוה" יש מבחר גדול של מוצרים – אורגנים, מוצרי חלוה וטחינה, מוצרים ללא תוספת סוכר, חטיפי דגנים, עוגות בחושות, עוגות שמרים, עוגות באריזה אישית והמון עוגיות.

ואם אנחנו בעוגיות – אז גם חברת "מן" מחדשת לנו את עיצוב האריזות- ומביאה לנו מותגים נוסטלגים בעיצוב רענן וחדש, תוך שמירה על המאפיינים שגורמים לנו לזהות את המוצרים על המדף. בעיצוב החדש ניתן למצוא גם טעמים נוסטלגיים כמו טעמי שוקולד, לימון וחמאה, וגם חידושים כמו עוגיות הסידרה הירוקה- באוריינטציה בריאותית של גרנולה, שיבולת שועל, קמח מלא ועוד.

החברה שחגגה בשנה שעברה שישים שנות קיום פורח ומשגשג, לא שוקטת על השמרים (תרתי משמע) ומחדשת, כולל סימונים מיוחדים כמו סמל הטבעונות של ויגן פרנדלי.

 

כל המוצרים ניתנים להשגה בכל רשתות השיווק המובילות.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s