חמוץ מתוק וחדש חדש.

שני מוצרים חדשים ומחודשים עולים על המדפים בימים אלה.

הראשון – "מלפפון חמוץ מרכיבים טבעיים בלבד" – במלח או בחומץ, של "בית השיטה".

 

כשטעמתי שמחתי לגלות ש… שום דבר לא שונה. הטעמים הם המוכרים והאהובים .אישית אני חולה על מלפפונים בחומץ, ומנשנשת אותם ככה (הידעתם שב100 גרם מלפפונים כבושים יש בסך הכל 11 קלוריות?), ואת אלה שבמלח אני מעדיפה לחתוך בתוך כריכים, או סלטים. כמובן שיש כאלה שחושבים בדיוק הפוך ממני.

בחמוצים קל מאד להרגיש בטעם שמשתנה, וב"בית השיטה" הקפידו מאד שהטעם ישאר בדיוק כמו שאנחנו אוהבים אותו, וכמובן במבחר גדלים (אני אישית אוהבת את הגדולים יותר).  המלפפונים מגיעים למפעל בית השיטה ישירות מהשדה, עוברים מיון קפדני, ומקבלים תיבול ממרכיבים טבעיים בלבד כשהם נארזים.

בשורה התחתונה- המוצר האהוב, בתוספת בונוס של בריאות.

ואם כבר בריאות, אחרי חמוץ צריך גם מתוק-

FITNESS  הוא מותג ידוע שמסמל לנו בריאות וטעם ביחד. עכשיו "נסטלה" מביאה לנו את "שוקו עם פצפוצי שוקולד מריר מעולה" – עוגיות בריאותיות במיוחד עם מאה אחוזי דגנים מלאים, כך שגם משיגים משהו מתוק וגם מקלים על המצפון.

העוגיות מגיעות בשתי אריזות בהתאם לצרכים שלנו- בבית אפשר לאכול מהמארז המשפחתי שבו מגשית עם 180 גרם עוגיות, ובחוץ אפשר לקחת מהמאגדת שמכילה שש אריזות אישיות שבכל אחת שלוש עוגיות, שהיתרון שבה הוא שגם הטריות נשמרת יותר, גם אפשר לקחת בתיק בלי לסחוב את כל החבילה, ובעיקר- אפשר לדעת בדיוק כמה אנחנו אוכלים ולא להתפרע.

המסקנות שלי מהטעימה –

ראשית, גודל העוגיות מצוין גם לילדים קטנים, וגם המרקם נוח להם.

שנית, ה"שוקולדיות" בולטת מאד, העוגיות לא מאד מתוקות.

שלישית, מעבר לאכילתן כעוגיות, אני מוצאת שהן הולכות מצוין עם קפה, ואני גם הולכת לחטוא קצת ולהשתמש בהן כבסיס לקינוחים כמו עוגות גבינה שוקולדיות או קינוחי כוסות, כי הן מתפוררות בנוחות וישתדכו מצוין לטעמים רבים של קרמים, פירות או ג'לי.

שני המוצרים הם כמובן כשרים וניתנים להשגה ברשתות השיווק.

 

להשאיר תגובה

