החומוס של אבי – איך זה נגמר?

בפוסט הקודם שלי סיפרתי על סלטי חומוס שקיבלתי לנסות על המשפחה שלי ומה הם אמרו. אז הנה מה שעשיתי –

מה היה בשולחן? סלט ירקות רענן, מלפפונים בחומץ, זיתים שחורים כבושים אותנטיים מטורקיה, צלחת אחת עם החומוס הרגיל בעיטור שמן זית, פטרוזיליה ופפריקה מתוקה, וצלחת שניה עם החומוס בתוספת סחוג, בעיטור ביצים קשות. הכל כמובן לצד הפיתות הטריות.

היות ובני הבית שלי קצת ביישנים, צילמתי רק את החלקים הרלוונטיים שלהם, כלומר את הידיים ש"ניגבו" והאצבעות שתפסו והעבירו את המעדנים הישר לפה.

ההימורים של בני הבית לגבי החומוס היו שניים – היות ולא מזמן שבתי מטיול בעכו שכלל גם את השוק, חלק הניחו שהבאתי משם, מאחת המזללות המקומיות. ההימור השני היה על אזור המסעדות במקום העבודה שלי, בו נפתח לאחרונה סניף של "אבו גוש" ובטח "לקחת טייק אווי עם ה"תן ביס".

הם בעיקר ציינו את הטעם הביתי, בעיקר של החומוס מסבחה (לסחוג אנחנו פחות רגילים בתור משפחה אשכנזית, אז לא יכלנו להגדיר את מידת הביתיות של הסחוג עצמו).

הצלחות נוגבו עד תום, ורק אחר כך התגלה הסוד- מדובר בסלטי חומוס של "אחלה" – שלא צריך לנסוע עד עכו בשביל לרכוש, אפשר בסופרמרקט הסמוך.

אני יודעת שהיום כשאחזור מהעבודה, גם מה שנשאר בקופסאות במקרר, כבר "יטופל".

#אחלההחומוסייהשלאבי

להשאיר תגובה

