אולה OLIA – הסיפור ממשיך.

לפני כשלושה שבועות צבעתי את השיער בעזרת צבע השיער Garnier Olia . העלאתי פוסט שמספר על חוויות הצביעה ומה יצא (לקרוא כאן).

מאז עברו כשלושה שבועות, אלה המסקנות שלי.

השיער נחפף כל יום במסגרת המקלחת היומית, כולל שמפו ומרכך. לא השתמשתי במסיכות שיער, גם מטעמי עצלות (המקלחות שלי אקסטרה מהירות בגלל קוצר זמן ומסיכה דורשת כמה דקות ארוכות על הראש שבמהלכן אני בדרך כלל סופרת את האריחים באמבטיה) וגם מטעמי סקרנות – רציתי לדעת איך השיער יהיה נטו, בלי שיפורים.

לא השתמשתי במייבש שיער (כי אני בדרך כלל מייבשת את השיער באופן טבעי) ובערך פעמיים בשבוע השתמשתי במסלסל ליצירת תלתלים.

גם לא שמתי חומרים נוספים בשיער כמו ג'לים, שמנים שונים, מוס או כל דבר אחר.

אחרי שלושה שבועות אני שמחה לעדכן – הצבע עדיין חזק מאד (ניתן לראות בתמונה), השערות הלבנות עדיין מכוסות לגמרי, ישנו ברק כייפי ורכות נעימה וחלקה, אין קשרים גם כשהסתובבתי ברוח פרצים, ובעיקר הצבע אחיד ומרשים.

(למעלה – תמונות תזכורת – איך זה היה נראה לפני הצביעה- בצד שמאל, ואיך זה נראה אחרי הצביעה – בצד ימין).

חווית הצביעה, כפי שתיארתי בפוסט הקודם היתה שונה, גם בגלל הקטע הטכני – שבו צריך להצטייד מראש בקערית ומשהו לערבוב ושיטת המריחה דורשת מברשת ולא בעזרת הבקבוקים כמו שאני רגילה, וגם ובעיקר בגלל תחושת הנוחות – אין ריחות חזקים שגורמים לדמעות וצריבות , ובכך מאלצים לפתוח חלונות בחורף קר, וגם הניקוי (של העור ושל השיש באמבטיה) קלים היות והחומר יורד במהירות ולא משאיר סימנים גם אם הוא התייבש שם. מגבון טבול במסיר איפור והכל נקי.

(בתמונה למעלה- איך זה נראה עכשיו -צבע חזק, לא רואים שערות לבנות, מבריק).

המחיר אטרקטיבי מאד ונוח.

בשורה התחתונה- אני בהחלט מתכוונת לאמץ את המוצר, גם בצבע הרגיל שלי וגם כשיתחשק לי לשנות לצבעים אחרים (אחד היתרונות של להיות בחורה- ניתן לשחק עם צבעי השיער ככל שעולה על הדעת והחשק)…

(ולסיום, העלאתי סלפי בכלל בנושא אחר, וראו את התגובה הראשונה שקיבלתי…)

 

OLIA#

להשאיר תגובה

