חמים וטעים עם נביעות.

האמת, הפעם אני מרגישה שהקדמתי את זמני. קיבלתי להתנסות מים בטעמים של נביעות, והפעם בטעם שקד דובדבן, והחידוש היה שזוהי מהדורת חורף שניתן לחמם ולשתות חם.

פה כבר התחלתי לקפוץ כי אני כבר בעבר כתבתי בפוסט אחר, שאחד הדברים שאני עושה עם מים בטעמים הוא לחמם אותם ולהכין איתם תה, ככה שיש תוספת טעם. (אגב, מים בטעמים מצוינים גם להקפיא כקוביות קרח ואז כשמוסיפים למשקה קר, יש אקסטרה טעם ולא סתם מדלל את המשקה).

בכל מקרה, כאן הלכתי על ווריאציה אחרת, חיממתי את המים שיהיו חמים אבל לא רותחים, ומזגתי אותם לכוס עם חתיכות תפוח אדום. התוצאה היתה שילוב של תה עדין וסוג של סיידר. אני אוהבת את העיקצוץ של השקד, שמוסיף רובד על המתיקות של הדובדבן.

אגב, ניסיתי את המים גם על מכונת סודה, במקום מים רגילים, יצא מצוין.

עם המים קיבלתי גם ספל מאג חמוד וכייפי של סותם רדד, שגם התאים לסוג המים , גם נוח לאחיזה ובעיקר כל כך יפה וחמוד, שאני בטוחה שעוד כמה כאלה הם בדיוק מה שאני צריכה בשביל מטבח כפרי נשי קלאסי.

אז עכשיו אני מכוסה לכל העונות  ולכל מצבי הצבירה – חם, קר, קפוא, הכל הולך.

#נביעות+דובדבןשקד  #נביעותלשתותגםחם #סולתםרדד

להשאיר תגובה

