אם תרצו – KENZO אגדה.

WP_20141229_001

 

מכירים את הביטוי "השלם גדול מסך חלקיו"? אז במקרה של KENZO וEVIAN זו בהחלט התוצאה. כל שנה בתחילת השנה האזרחית, מותג המים EVIAN חובר לבית אופנה מוביל וביחד יוצרים בקבוק במהדורה מוגבלת, ייחודי ואומנותי.

הפעם שיתוף הפעולה היה עם KENZO, בניצוחם של קרום לים והומברטו לאון – מנהלי הקריאטיב של הבית.

מים מטבעם הם נובעים, קופצים, נשפכים, מבעבעים, בתנועה מתמדת, והם עושים כרצונם, אי אפשר לשלוט עליהם. הרעיון מאחורי העיצוב של השנה, שניתן לראות בתמונה למעלה, הוא בדיוק זה- שובבות טבעית, מעיין הנעורים, צבעוניות החיים.

העיצוב מתכתב גם עם עיצובי האופנה של KENZO 2014 שהם בהשראת הבמאי המיוחד דיויד לינץ, כשהדגש הוא על מוטיב של "רצפה שבורה" , לקיחת משהו מוצק ויציב ושבירתו.

כשהבקבוק מלא (במים טהורים מהאלפים הצרפתיים) נוצר גם אפקט זכוכית מגדלת שדרכו ניתן לראות פסי זיגזג כחולים סגולים המסמלים את ההרים שמהם נובעים המים, ופס ליים  ששובר את הרצף ומסמל את זרם המים בין ההרים.

הבקבוק המעוצב שהושק ממש בימים אלה בבוטיק של ניקול ראידמן "מאדאם דה פומפדור"  , שמהווה את היבואנית הבלעדית של KENZO נשים בישראל ומתכתבת עם הקונספט הבינלאומי.

המקום המתאים ביותר לבקבוק מיוחד ומושקע כזה, הוא בהחלט כיכר המדינה ,וEVIAN מוכרת אותו גם באתר המכירה של "כיכר המדינה" – kikarhamedina.com).

EVIAN הוא מותג מים מינרלים טבעיים באיכות מעולה, כשהמים עוברים 15 שנים בשכבות קרקע בלתי חדירות שמעניקות הרכב מינרלי ייחודי ומאוזן.

KENZO  הוקם בשנת 1970 והחזון שלו היה ונשאר אופנת עילית צרפתית. הרעיון המוביל הוא שבירת מוסכמות ושיתופי פעולה עם אמנים שונים.

הבקבוק המעוצב ניתן להשגה בגודל 750 מ"ל , עשוי זכוכית ונמצא למכירה באתר כיכר המדינה, מעדניות מובחרות ונקודות שונות אחרות . מחיר מומלץ לצרכן :59 ש"ח.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s