משק צוריאל- עכשיו קרוב מתמיד.

חג שבועות הוא חג הגבינות ללא ספק, אם כי בכל השנה מוצרי חלב הולכים טוב עם מזג אוויר ישראלי, עם הצורך במשהו קליל אבל טעים, בריא ולא מעיק. את הגבינות של "משק צוריאל" כבר סקרתי בעבר (http://cafe.mouse.co.il/post/2853647/) ועכשיו בגירסה המורחבת – שהחלה ב 24 לאפריל עד 17 במאי, חוזרים על ההצלחה של השנה שעברה עם "טעימה מהגליל" כשבמסגרתה 30 בתי מלון של רשת פתאל, ו110 מסעדות ובתי קפה ברחבי הארץ מציעים לסועדים תפריטים מיוחדים בניחוח הגליל ומוצרי "משק צוריאל". במלונות פתאל אגב המבצע הוא עד 31 לאוגוסט.
המנות פותחו על ידי שף משק צוריאל – ברק חי חורש, והן מיוחדות ומגוונות.
מכיוון שיש מבחר רב כל כך של מקומות להתנסות במטעמי הגליל של "משק צוריאל" זו לא בעיה למצוא מקום שנוח לציבור להגיע. אני בחרתי להגיע ל"אילן'ס "בקניון ערים – כפר סבא, , שהוא כאמור מקום אחד מתוך 140 מקומות שונים אפשריים.

קרן בעלת הסניף אירחה אותנו בלבביות והגישה לנו לטעום שתי מנות מתוך "טעימה מהגליל" –
– "כריך גלילי" – גבינת ריקוטה, ירקות מוקפצים בטריאקי בשילוב פקאן מסוכר ורוטב פסטו לימוני (35 שקלים בתפריט)
– "סלט גלילי" – לקט חסות בתיבול ווינגרט בשיבוצי חציל קלוי, פטריות, זיתי קלמטה, בליווי כדורי מוצרלה וצפתית על בסיס יוגורט מתובל (45 שקלים בתפריט).
שתי המנות היו גדולות מאד (שתי נשים למשל היו יכולות לחלוק בכל אחת מהמנות). הלחם של הכריך (שהוגש גם בפרוסות קלויות בסלט) היה ממאפיה משובחת וספג היטב את הטעמים. הטעם של הגבינות בשתי המנות לא השתלט אבל נוכחותו היתה מורגשת. קשה לי להחליט איזו מנה העדפתי יותר מכיוון שהן היו בסגנונות שונים. מבחינת דרגת תיבול, הסלט היה יותר מתובל והכריך יותר עדין.


(בתמונה למעלה – סלט גלילי, בתמונה למטה כריך גלילי)

קרן פינקה אותנו גם במשקאות הקפה המיוחדים של המקום – כוס "אנגלו מיו" – קפה שחור בתערובת מיוחדת של המקום (13-15 ₪ תלוי בגודל הכוס) שמגיע בליווי טעמים שונים (במקרה שלנו ממתיק קוקוס), כוס גדולה של "קפה דבלין" – קפה בתיבול אייריש קרים (26 שקלים – מתוך תפריט משקאות החורף של "אילן'ס") וטעימה של "אנג'לינה" – גם כן מאותו תפריט – קפה עשיר מאד עם גלידה. ליד כל זה היו כמובן עוגיות שקדים נימוחות.

כאמור מלבד במסעדות , ניתן להנות מהמנות במלונות רשת פתאל – כשהמנות הגליליות יוגשו בארוחות הבוקר, בלובי ובבריכה.
עוד הפתעות:
משק צוריאל מעניקה קופוני 1+1 על המנות הגליליות שאפשר יהיה לממש בבתי הקפה והמסעדות, בפעילות שתפורסם בWAZE באופן שנהגים יוכלו לנווט הישר למלונות ולמסעדות שמשתתפים בפעילות ולקבל קופונים.
בנוסף לכך תתקיים גם פעילות נושאת פרסים באינסטגרם בה הסועדים יכולים להעלות תמונות של המנות ולזכות בפרסים וחוץ מכל זה- סועד יכול לסרוק את הQR בזמן שהוא ממתין למנה ולראות את הכנת המנה שלו והמתכון שלה היישר למייל.
מעבר לשתי המנות שאני טעמתי, מוגשות במסעדות גם – ארוחת בוקר גלילית וגם פסטה גלילית ברוטב שמנת עיזים וגבינות.

לאתר "משק צוריאל" – http://www.zuriel.co.il/
לרשימת המסעדות המשתתפות – https://www.facebook.com/Meshek.tzuriel/app_150241825152369

מחשבה אחת על “משק צוריאל- עכשיו קרוב מתמיד.

כתיבת תגובה